Kafa Topu Oyunu

Soccer Heads
Tam Ekran
Paylaş
Kaydet
Yeniden Oyna
Tam Ekran

Kafa Topu Oyunu Nasıl Oynanır ?

Kafa topu oyunu menü sayfasında tek adam ve iki adam resimleri bulunuyor. Bu resimlerden tekli olana tıkladığınızda bilgisayara karşı tek kişilik, ikili olana tıkladığımızda ise 2 kişilik kafa topu oyunu oynayabiliyoruz.

İkinci menü sayfasından İngiltere premier liginde bulunan 20 farklı takımdan birini seçip futbol maçına başlıyorsunuz. Ekranın üst tarafında maç skoru ve kalan süre görünüyor. Maç süresi 60 saniyedir. Bilgisayar ortamında tek kişilik oynarken yön tuşlarını ve M tuşunu, iki kişilik oynarken 2. oyuncu A, S, D, W tuşlarını ve G tuşunu kullanıyor. M ve G ile topa vuruyorsunuz.

Futbol sahasının üst tarafında engeller ve özellikler bulunuyor. Havada asılı olarak bulunan bu özelliklere topu çarptırarak alın ve rakip kaleye daha etlkili şutlar çekin. 60 saniye içerisinde rakipten daha fazla gol atarak maçı kazanın.  

Yorumlar
eli yusif menem eli tanidinmi sinifin maa bir cavap yaz 2020-08-27 11:04:01
anar huteşem oyun 2020-08-24 17:24:29
talha çok zor oyun 2020-08-13 13:38:46
cemre çok güzel 2020-08-13 07:23:10
yusif guzel 2020-07-29 08:50:47
kelebek Çok güzel bir oyun bayıldım efsane yani efso harika ve olağanüstü bir oyun 2020-07-16 20:47:03
fatime abi ben bu oyunu cok sevdim 2020-06-28 15:21:20
akça 10 yildiz çök güzel 2020-06-27 20:17:54
cemre oyunu beğendim sizde beğendinizmi 2020-06-15 18:19:26
aref guzel oyun omrumde 1 defe oynadim ya guzel oyun 2020-06-12 18:43:29
Talha çok güzel 2020-06-06 10:51:47
KELEBEK BEN KIZIM AMA OYUN BİR SÜPERMİŞ SEVDİM. 2020-05-25 19:56:01
ENES DAVUT KANKALAR BENİM MAÇIM 7/7 BİTTİ 2020-05-13 14:58:18
halil çok güzel bir oyun süper 2020-05-05 06:53:34
ali çok güzel 2020-04-20 18:20:40
yiğit oyun çok basit 2020-04-16 19:19:33
sana ne iyi oyun 2020-04-06 11:30:53
Birader Çok hawaly bir oyun bayildym:):):) 2020-04-04 09:05:47
oo nerelere geldik olum ben bunda iç iyi değilim atakan 18 e 1 kazanmış ben 18 e 1 kaybettim 2020-03-31 13:36:26
ipek ben hiç sevmedim ıyyy erkek oyunu 2020-03-28 09:41:32
osman oyun bi degisik hayaller ötesi 2020-03-26 11:29:23
ensar hiç oynamadım 2020-03-25 15:07:33
emir sarı puan tablosu yaptığınız iyi oldu 2020-03-14 05:57:44
ATAKAN OĞLUM OYUNDA REKOR KIRDIM 18 1 YANİ O KADAR KOLAY BİDE ÇOK REKLAM VAR 2020-03-01 15:52:24
kafa topu güzel oyunn 2020-02-24 15:03:07
arda bence güzel 2020-02-20 14:24:40
MERVE SU HET KURD GEL SEVİŞELİM OHH AHH IM 2020-02-13 09:46:50
TAMAM OĞLIM MANASIS HEYHAT SEN SİN LAN TERBİYESİS ADAM SENİN BABANIN ADI MİZBAH ÇAKAL 2020-02-13 09:45:20
reklam çok reklam var 2020-01-28 15:31:33
elif urtekin EH İDARE EDER 2020-01-22 12:12:31
berke bir maçı 11 - 0 yendim :D ve her oynadığımda 1. oluyom saten cok kolay oyun 2020-01-17 19:02:45
mehmet iyi 2020-01-17 14:06:34
emre ayıp senin yaptığın insanlık ölmüş yazıklar olsun allah belanı versin mervesu 2020-01-17 11:26:25
huseyin cok reklam var cok useniyom 15 saniye var yaaa 2020-01-04 15:00:30
bok benim gibi oyun 2019-12-28 11:40:29
ALİ İDARE EDER 2019-12-27 18:27:20
onur dinçer abi oyun bir harika 2019-12-22 11:32:00
Ahmet oyun çok iyi 2019-11-25 12:32:22
tamam gel bebegim 2019-11-16 15:53:14
huso kotu degil 2019-10-30 14:06:29
HAMZA kötü diyenin hakı biraz var çok reklam var 2019-07-10 22:20:33
Burak tek kelimeyle harika 2019-06-26 23:42:22
hamza çok güzel 2019-06-24 21:50:47
ümidi power biraderim için oynuyorum 2019-06-10 16:43:43
fero çoooook yavaş girior nie aceba ? 2019-05-31 11:18:52
melikkkkkk çooooook yavaş açılıyo internetten değil 2019-05-09 17:45:51
BELKIRAN ÇOBAN ARKANIZA DİKKAT EDİN BİR BELİRİ VERİRİM VE BELİNİZİ KIRARIM 2019-04-10 23:18:37
menasiz heyat ne terbiyesiz konusuyorsunuz sizler boylesiniz isteee 2019-02-01 17:12:40
mustafa minaz oyun çoh eyi tokattaykenede bu oyunu oynirdim ben 2019-01-09 14:44:32
idris kurd haklısın.Oyun çok güzel 2018-10-30 18:28:44
kurd ne ahmakca konusuyorsunuz 2018-09-15 17:53:04
tamam tamamm sevişelim 2017-05-09 21:00:12
tamam tamamm sevişelim 2017-05-09 21:00:12
tamam tamamm sevişelim 2017-05-09 21:00:11
tamam tamamm sevişelim 2017-05-09 21:00:09
tamam tamamm 2017-05-09 20:57:36
Yorum Yaz