Hanoi Kuleleri Oyunu

Tower Of hanoi

Hanoi Kuleleri Oyunu Nasıl Oynanır ?

Hanoi kuleleri oyunu ile en sol taraftaki çubukta bulunan parçaları en sağdaki çubuğa büyük olandan küçük olana doğru sırayla yerleştirmeniz gerekiyor.

İlk bölümde 3 parçadan oluşan bir kule yapmanız gerekiyor. Her hamlede sadece bir parçayı taşıyabiliyorsunuz. Büyük olan parçanın üstüne daha küçüğünü yerleştiriyorsunuz.

Küçük parçanın üstüne büyük parça yerleştirmeniz yasaktır. Ekranın üst tarafında yaptığınız hamle sayısı ve sağ tarafta da bölümde geçirdiğiniz süre ile kazandığınız puan görünüyor. En az hamle ile en yüksek puanı elde etmek için hanoi kuleleri oyunu oynayın ve bir sonraki daha zor bölüme geçin.

Yorumlar
balıkesirli rüzgar akadaşlar ben bu oyunda dünya 27 cisiyim 8 hamlede yapabiliyorum 2018-12-05 18:41:19
ilayda çakmaz çok güzel ama zor bir oyun arkadaşlar 2018-11-27 15:25:23
yusus kaladayı ben halla 1 seviyeyi bitildim ama 2 nci levele geçemeeim 2018-11-11 14:23:15
inci bence hepsi kolay ve güzel 2018-11-11 11:50:00
isimsiz 5 te 5 yapan varmı? 2018-10-07 00:00:07
edis hilal asya sadan 3 üncü yere büyükten küçüye diz biter ve arkadaş olalım mı lütfen benim hiç arkadaşım yok nolur 2018-08-15 16:22:00
gül böşr zekalı olan kişi için bebek oyuncağı bana göre çok güzel ve kolay bir oyun 2018-07-23 15:27:08
hilal asya ben daha 1. leveldeyim yeni açtım geçmişmiyim bilmiyom şimdi bakıcam ama çok güzel a baktım geçememişim ağlıycam resmen 1. leveli söylesenize nasıl oynandıdığını yoksa bayılıcam bir oyun için 2018-06-20 10:24:31
hayunisa kolay çözülüyo 2018-06-11 11:56:46
NİSA ÇOK GÜZEL 2018-06-08 18:55:21
ceren ÇOKGÜZEL OYUNLARINIZ VAR 2018-06-06 01:32:11
madhubala rk loveeee çok sıkıcı bir oyun ve beynim patladı 3. leveli bitiremedim 2018-05-17 13:50:21
zaaz süper 2018-05-06 20:32:54
KAZIM OZAN çok güzel bir oyun bu arada sitede çok güzel 2018-04-25 21:22:35
ikram abliz cök çirkin 2018-04-09 14:37:56
MELİSA ÇOK GÜZEL BİR OYUN 2018-03-31 20:10:37
çok güzel çok güzel 2018-03-26 13:56:10
..................... yaa oyun güzel ama internet üzerinde oynanmıyor oyuncakçılardan alıp oynayınca daha keyifli oluyoo 2018-03-21 17:54:56
Ayşegül ben HANOİ KULELERİNDE çok iyiyim bence herkes oynasın çok güzel bir oyun bayıldımm 2018-03-12 23:21:11
yekta 7 sininide yaptım 2018-03-12 20:02:21
yiğit çok kötü bir oyundu hiç sevmedim 2018-03-11 16:43:32
Yorum Yaz