SOS Oyunu

SOS
Tam Ekran
Paylaş
Kaydet
Yeniden Oyna
Tam Ekran

SOS Oyunu Nasıl Oynanır ?

SOS oyunu 5x5, 10x10 ve 15x15 olmak üzere 3 farklı boyutta oynanıyor. Uygulama ilk açıldığında karşınıza 10x10'luk versiyon geliyor. Sağ üst köşedeki rakam olan butona tıklayarak diğer boyutlara geçiş yapabilirsiniz. 

SOS oyunu hem bilgisayara karşı hemde yanınızda bulunan gerçek bir kişiyle karşılıklı olarak oynanabiliyor. Ekranın sol üst köşesindeki bilgisayar butonuna tıklayarak bilgisayara karşı, yan yana duran iki adam olan butona tıkladığınızda ise 2 kişilik sos oyunu oynayabilirsiniz. Sol üst köşedeki kırmızı ve açık kahverengi alanda sizin ve rakibinizin kazandığı sayılar görünüyor. Yenileme butonuna tıklayarak ta aynı oyuna baştan başlayabilirsiniz.

Herhangi bir kutuya tıkladığınızda karşınıza "S" ve "O" harfleri büyük olarak geliyor. Buradan istediğiniz harfin üzerine tıklayarak seçmiş olduğunuz kutuya yazıyorsunuz. SOS yazısını yatay ve dikey eksende düz ve çapraz şekilde tamamlarsanız sayı kazanıyorsunuz. Sayı kazanamadığınız hamle sonrasında sıra rakibe geçiyor. Tüm kutulara harfler yazılıp boş bir kutu kalmadığında oyun bitiyor ve puanı büyük olan taraf mücadeleyi kazanıyor. Her hamlenizde zeka ve düşünme becerilerinizi iyi bir şekilde kullanmanız gerekiyor. Yaptığınız hamle sonunda rakibe sayı alma fırsatı vermemeniz gerekiyor. sizin gözden kaçırdığınız sayıları rakip alıp puan olarak sizin önünüze geçerek mücadeleyi kazanabilir.

Yorumlar
hande az önce 92 ye 4 yendim yemin ederim çok ciddiyim daha fazla yapanlarda var tebrik ederim 2022-11-27 18:04:43
indila 76ya 1 kazandım dehşet kolay 2022-11-26 19:46:59
SSÜÜ Bilgisayasrı 50 ye 14 yendim 2022-11-23 15:44:35
hande 35 e 20 yendim yani çok zor denemez ama kesinlikle seviyesinin azaltılması gerekiyor 2022-11-20 14:08:10
MERYEM ADAM 200 OLDU BEN 2 NİYE 2022-11-18 14:21:30
yiğitfrt bilgisayar beni 79-0 yendi çok op biraz seviyesini azaltın 2022-11-04 11:50:07
ayşe erva yulaf ezmesi ben bilgisayar beni bitirdi 2022-09-23 18:41:45
hüsna yendim tabikide çok kolay bir oyun ve eğlenceli 2022-08-16 12:28:16
:ceyda bilgisayar beni 155 e 14 yendi 2022-07-29 12:15:30
hıh sadece 65 yaptım ve 5 yaptı 2022-07-09 14:16:09
Emine Her seferinde ben yeniyorum 2022-06-28 19:03:47
ceren yaldz çok iyi tavsiye ederim canlarım 2022-06-27 20:02:04
melek sadece bir yere birini koydum şuan kendi 200 e gidiyo bense 2 saattir bekliom 2022-06-21 16:52:39
Nur benimkinde eşit oldu 29a 29 oldu 2022-06-17 14:14:13
Bilge RakiBİmi 3-24 skor ile yenerek ağlattım HAHAHA 2022-06-10 20:11:29
kımse ben bılgısayarı e 70-4 ıle yendım yemın ederım 2022-06-09 09:35:29
cafer ben hiç yenemedim ben 0 laptop50 2022-06-06 08:36:05
elif 19 yaşımdayım burda ne işim var benim 2022-06-02 17:42:59
Hazal ÜNAL Ben 2,bilgisayar 45 sos oynamayı hiç beceremediğimi anlamış oldum. 2022-05-18 16:51:44
çimen 106/0 skor yaptım. Gerçekten güzel dikkat oyunu 2022-05-05 11:58:17
Dicle rakibimi 36-17 skor ile yendim 2022-05-04 12:54:46
beyza bakın gerçekten yapmayın yok ben 0a 95 falan bu ne ya oyunda o kadar kare yok sırf hava atmak oyunda bir hata yapınca bilgisayar yeniyor 2022-04-16 19:03:01
muradiye 106 ila karşı oyuncu 0 ile kazandım 2022-04-15 07:56:14
muradiye 91 ila 0 kazandım sos oyunu bildiğim oyun olduğu için hamleler olurken dikkat edip karşı tarafa kaptırmamak 102/ 0 kazandım gerçekten dikkat oyun 2022-04-13 12:50:10
bb 67 ye 0 ben kazandım. oyun çok basit 2022-03-20 11:21:43
azra oyun çok çok güzel çok beyendim 2022-03-10 18:19:00
GİZLİ İSİM ben oyunda boş yer bırakmadım hepsini doldurdum yanii ben kazandım 2022-03-07 14:42:57
jiyan ben bilgisayarla yarıştığımda çook kolay bilgisayarı 5 95 şe yendim oley oyun çok basit 2022-03-07 14:18:26
zengin ben bigisayardanoynadığım için çok zor 2022-03-06 07:26:16
yorum 86ya 1 yendim bilgisayarı çok kolay 2022-02-21 16:23:50
NAPİM 64 E 10 YENDİM OYUN ÇOK BASİT 2022-01-31 12:55:54
boş oyunu 298-384 bitiren olmuş? zaten 100 tane kare var?? 2022-01-30 15:52:21
Kübra oyun çok güzel rakibi 92-0 yendim 2022-01-30 06:46:59
İVAN BEN BİLGİSAYARI SIFARA KARŞI YENDİÖM 2022-01-28 14:59:54
KELEBEK OYUN ÇOK BASİT 90 NA 2 YENDİM AŞIRI KOLAY 2022-01-28 11:39:08
faik 25 26 yenildim oyun basit 1 fark 2022-01-14 10:45:03
no1değil11(msp2 istek atın) 14 yaşındayım LGS'YE giricem ve buradayım... 2021-12-17 19:43:29
luna OYUN AŞIRI KOLAY YAPAMAYANA DİYECEK SÖZÜM YOK. 2021-12-17 16:07:58
nisa oyun çok güzel bazen görmediğim oluyo her şeyi buluyor yani yenildimde var kaybettiğimde :) :( 2021-12-09 17:53:55
sanane aşırı kolay yapamayanlara diyecek sözüm yok -,- 2021-11-27 11:06:23
online kapışmaları Bu oyun beni ilk başlarda çıldırtmıştı.Ama şimdi çok hoşuma gidiyor 2021-11-20 14:00:07
kedy oyun çok zor olmuş 50/0 koydu bana 2021-11-08 14:38:18
isimsiz rakip 2 kere harf atıyor biz ise bir kere hilim bu 2021-11-08 07:56:24
rüya çok güzel olmuş ellerinize sağlık... 2021-11-07 07:38:21
Bir Bilgin Hermonie Abi oyun çok zor ve zor olması seni daha çok oynatmak istiyor hiç fark ettiniz mi? Oyun çok iyi donatılmış. 2021-11-02 17:27:03
napim bi yanlış yapınca karşı takım 4 5 kere yeniyo beni biraz zor olsa da oyun çok güzel 2021-10-31 07:56:01
MURAT KHATAMOV 2. PLAYER BENI COK ZORLADI VARYA ZEKA OYUNU BUDUR BEN BUNUN TELEFONDA BiLE OYNUYOM SUPER ON UZERINDEN 10 2021-10-14 18:54:44
ALFA bu oyunu okulda teneffüslerde ve öğle aralarında falan oynuyorum güzel oyun ama bir hata yap bilgisayar seni bir güzel tokatlıyo bu arkadaşı olmadığı için dışarı çıkmayıp sınıfta oturanlara selam olsun 2021-09-28 14:21:29
zekiyim 206 ya 1 yendim çok zorlandım ♥_♥ 2021-09-15 16:55:13
Ezhel iyi bir oyun sıkılınca oynayabilirsiniz 2021-09-12 12:21:55
SOS bikez hata yaparsan bilgisiyara karşı adam seni 45 17 yendi beni 2021-09-04 11:26:14
EMİRCAN Oyun mükemmel ben 298-0 yendim 2021-09-01 09:22:24
karamel aradan uzun süre geçince yine oynadım yanlış hamle yapınca bilgisayar oyunun içinden geçiyor ve ben o kadar da sinirlenmiyorum bence kolay sadece kaybedince olan şey dikkat dağınıklığı dikkatinizi kaybetmeyin 2021-09-01 09:11:21
Kanatszkul 255 e 2 yendim çok zorlan dım :) 2021-08-21 06:38:09
isimsiz... oyun güzel ama rakibim kötü sıkılmaya başladım güçlü rakip bekliyodum yenmesi kolaydı ya ***SOS*** 2021-08-03 09:07:42
sağaane ibo baba adlı kişi sende atma artık yani bizde hep oynuyoz ( kendi adına konuşuyorum ) biz hiç 120000 puan olmuyoz 2021-07-04 13:18:59
pro babba 231-01 yendim 15x15 de aşırı ez 2021-06-26 12:30:48
sema efsane iyi bi strateji oyunu 2021-06-24 21:46:08
YIKIK BİRİSİ Arkadaşlar kavga zaten bitmiş ve bence sizler uztıyosunuz bu kadar abartmaya gerek yok oyun Güzel herkeze tavsiye ederim... 2021-06-23 06:57:13
sağaane ya arkadaşlar bi oyun için kavga etmek bence deli ve salak vb. kişilerin işi bence kavga etmeyin ve barışın lütfen siz deli değilsiniz bence oyuna bayıldım 2021-06-22 20:07:38
TR Nehir Korkusuz Artık yalanlarınızı kaldıramıyorum anca 90 yaparsınız 200 nedir ya. neyse. oyun güzel ben biliyorum çok güzel bir oyun ama tek yanlış hamle 1 88 yenildim. gerçekten çok zor. adam desem adam da değil ki bot(bilgisayar) . birde sinir krizi geçiriyorum falan filan diyenler olmuş ve kavga edenler gibi de gördüm. sakin olun, barışın, tekrar deneyin veya gerçek hayatta oynayın teknolojiye fazla bağımlı olmayın. neyse sanırım fazla uzattım. görüşürüz! 3> 2021-06-21 15:13:04
karamel oyun güzel aşağıdaki yorumlarda yaptığınız sayıyı yazıp hava atmayın diyenler olmuş bu beni üzdü insanlar hava atmak için değil öylesine yolluyorlar bu arada sinir krizi geçirdim diyenler bence abartıyor oyun o kadar da zor değil yani 2021-06-20 11:17:40
bla bla yahu sinir krizi ne ya abartmayın bence bu sadece bir oyun kaç yaptığınızı yazacağınıza kaç tane sinir krizi geçirmiş olduğunuzu söylüyorsun saçmalamayın 2021-06-20 07:38:41
Oyuncu ohho bi tane hata yapıcna bilgisisyar oyunun içinden geçiyor 66 puan aldı 2021-06-19 21:18:14
edwads OYUN GÜZEL VE SİNİR BOZUCU BU OYUN SİZE MANTIK OĞRETİYOR AMA BENDE MANTIK 0 MIŞ 2021-06-19 08:30:24
cemoş bir PAPATYA ya arkadaşlar bu bi oyun yani kavga etmenize hiç gerekyok yani ve candostum adlı kişi kimseye öyle ösler söylemeye hakkın yok bunu bil istedim 2021-06-15 19:52:53
ibrahim en yüksek rekorum 268 e 0 ayrıca kavga etmenizede sinirlenmenizede gerek yok neticede oyun bu 2021-06-15 13:39:15
Ayla Azerbaycan Evet kavgaya gerek yok.Hem ben kaybedince sinirlenmiyorum.Selamlar. 2021-06-13 16:40:36
cemcelci ya arkadaşlar kavga etmenize hiç gerek yok ben hiç birinize katılmıyorum ROSE adlı kişi sadece SİNİRLİ adlı kişiye bence sadece bitek sen sinir krizi geçiren sen değilsin demek istemiş sadece 2021-06-11 18:04:07
ismim seni hiç alakadar etmez kardeşim oyun bu ya oyunu yapanlara karşı düşüncelerinizi söyleyin ya da kaça kaç yaptığınızı abartmadan söyleyin ama klavye delikanlılığınızı başka yerde yapın lütfen 2021-06-11 18:03:19
lisa oyunu 3 seneden fazla oynadim artik o hep 0 bense 200lerde 100lerde oluyorum 2021-06-10 16:49:59
EBRAR 242 ye 2 yendim bu en büyük rekorum 2021-06-09 16:44:18
can dostum OYUN GÜZEL SİNİRLİ SENİN SİNİRLERİN BOZULDUĞUNA GÖRE KAÇ KERE OYNAMIŞSAN BECERİKSİZLİĞİN YÜZÜNDEN YENİLİYORSUNDUR.ROSE SANA GELİNCE BECERİKSİZ VE APTAL BİR KİŞİLİĞE SAHİPSİN .ANLADIYSANIZ İYİ EDERSİNİZ 2021-06-09 12:33:37
ROSE ben fazla uzatmıyorum sadece fikirlerimi sunuyorum SİNİRLİ adlı kişi uzatttı sadece hem başka yönlerede bakarsanız onu yene bilirsiniz ve son hamlenizi iyice dikkat ederek atın böylece sizi yenmesi zorlaşır 2021-06-06 15:36:13
ALYA ROSE sen de daha fazla uzatma bence herkes istediği yorumu atabilir. Oyunu her oynamaya geldiğimde bir cevabın oluyor. 2021-06-06 08:08:56
SİNİRLİ ROSE adlı kişi bende 3 seneye yakındır oynuyorum bence daha fazla uzatma istediğim yorumu yazarım bu seni hiç ilgilendirmez senin sinir krizinde beni ilgilendirmez. Herkes istediği zaman bu oyunu açar istediği yorumuda atar. 2021-06-06 08:04:49
unhappy Arkadaşlar bunda tartışacak bir şey yok herkes oyunu oynuyor ve fikrini yazıyor o yüzden sadece okyun ve kendi yorumunuzu yazın kim ne yaşıyorsa onu yazıyor 2021-06-05 16:27:50
EBRAR ROSE adlı kişi bir sen sinir krizi geçirmiyorsun ben senden fazla geçirdim sinirlenince bacağıma vuruyorum haketmeden canım acıyor 2021-06-05 14:11:34
ROSE SİNİRLİ adlı kişi bu senin kaçıncı oynayışınki ben tam iki senedir oyunuyorum ve biraz önce 35. sinir krizimi geçirdim 2021-06-04 16:51:32
SİNİRLİ ROSE adlı kişi bu ilk sinir krizim değil oyunu her oynadığımda yaşıyorum bunu 2021-06-03 19:55:17
bla bla 257'ye 15 yendim 15'te benim şapşallığımla oldu :-) 2021-06-03 13:37:22
ROSE SİNİRLİ adlı kişi sen sinir krizi geçirdinde ben il kahkahalar attım sonra ağladım enson sinir krizi geçirdiğimde sen 1 kere geçirdiysen ben neredeyse 20 olaca k sinir krizi geçirmeme yani öyle herşeye yorum yazmayın yani ilk önce yaşayın sonra yazın 2021-06-02 19:29:32
SİNİRLİ ay yeter yanlış harfe tıkladım diye 50 tane sos yaptı sinir krizi geçirdim!! 2021-06-01 15:36:25
bla bla Ebrar yazsam adımı yine değişeceğini bildiğim için adımı bla bla yazdım ve 207'ye 20 yendim 2021-06-01 15:13:26
ELA Ya yanlış tuşa dokundum yanlışlıkla iki saat izledim yenilmemi bide en sonda "S" yapıyo ki sos yapayım alay eder gibi 2021-06-01 08:59:49
EBRAR Melody isimli kişi ben oyunu oynarken sinirlenince ne yaptığımı bilmiyorum ben hoşuna gitmeyen bir şey yazmışsam kusura bakma ne yapayım Melody isimli kişi O yerine S'ye basınca 5 dakika onun kazanmasını izledim 2021-05-31 17:21:01
Melody Bence oyun çok güzel zeka geliştirici oynamanızı tavsiye ederim. Bu arada yorumlarda beni üzen biirşey oldu ilk başta bu bir oyun ve telefondan girenler fakir bilgisayardan giren şöyle bu böyle. Bu haksızlık ve ayrıca bu bir oyun oynayın düşüncelerinizi yazın o kadar basit yani 2021-05-31 11:46:29
Ebrar Bazen 2 hamle bazende 3 hamle birden yapıyor bu haksızlık ya GICIK OLMUŞ olmuş isimli kişi bende aynısını bin kere yaşadım sinirden patladım 2021-05-30 15:30:26
lisa ben roseve cemcelciyim aynı kişiyim amaben 15. boyuttayendim ve tan 2 senedir oynuyorum ve tam 5 kere sinirkriz geçirdim bu oyunda ben şarkı dinliyorum öyle bilgisayarı parçelamıyorum bence sizde dinleyin sevdiğiniz şarkıyı bakın kaybettiğiniz zaman hemer rahatlıyorsunuz 2021-05-30 15:21:13
kader çok mutluyum 132 ye 60 yendim çünkü taktiğini öğrendim 2021-05-30 15:17:56
kazandım kazandım geçtim yapay zekayı yendim ye 2021-05-30 10:14:50
Ebrar kafayı yiyecem ama bir türlü olmuyor bu arada KAVGA EDMEDEN DÖVÜŞÜN adlı kişiyi başka bir oyunda görmüştüm 2021-05-29 15:43:21
Eda ziya isimli görünen benim ve hala karşı oyuncuyu geçemiyorum bilgisayarı parçalamak istesem de yapamam yoksa dövülürüm bu arada bende cemcelciyim ama 200 1 yenemiyorum 2021-05-29 15:36:26
ROSE bir keresinde arakadaşımla gıcık bilgesayara karşı oynamıştık artık orda sinir krizi geçirdik zaten ogünden sonara kendimi geliştirdim sürekli yerine arada bi kaybediyorum (ulan insanın bilgesayarı sahibine gıcık olurmu valla bilgesayırımın gerçek yüzünü burada anladım ) ben kabedicewmi analadığım zaman yeniden oynaya basıyorum ve KAYBEDENLER SİZEDİYORUM KAYBETMEK İSTEMİYORSANIZ BAŞKA YÖNLERE BAKIN BEN ŞARKI DİNLİYOM ÖYLE MOTİVE OLUYOM YOKSA BİLGESAYARI PARÇALIYACAĞIM 2021-05-29 12:38:39
adımı boş ver Canım sıkıldı oyun oynayayım diyorum oyuna başlıyorum bilgisayar hep canımı sıkıyor 2021-05-28 09:07:52
GICIK OLMUŞ Yanlış harfe bastım bilgisayar 50 tane sos yaptı 5 dk oyunu kazanmasını izledim 2021-05-28 06:54:25
KAVGA EDMEDEN DÖVÜŞÜN dersi arkaya alıyom ve dersten kaytarıyom 2021-05-28 06:51:33
Dobby özgür bir cin Aşırı güzel her oyunda yeniyorum.46 e 9 yendim. Yenilenler denemekten vazgeçmesinler. Ayrıca farklı yönlerden bakmayı denesinler. 2021-05-27 13:04:24
cemcelci o gıcık bilgisayarı 15. boyutta 200 e 1 yendim 2021-05-26 12:53:48
ziya SİNİR KRİZİ GEÇİRMEMEK İÇİN KENDİMİ ZOR TUTUYORUM YA O 8O YAPIYOR BEN NİYE 1 TANE ANCA YAPIYORUM :( 2021-05-26 10:03:15
YIKIK BİRİSİ TR Nehir Korkusuz sağolasın kardeşim hayat işte ne olacağı belli değil ama sen sakın üzülme olurmu seni tanımasam da hiç görmemişte olsam seni yinede ÇOK SEVİYORUM saol iyiki varsın umarım güzel yüzünde gülücükler açar bunu okurken. 2021-05-25 13:27:37
TR Nehir Korkusuz YIKIK BİRİSİ adlı kullanıcı bende aynısını yaşıyorum. bilmem ne 1. oyuncu 1 2. oyuncu 74 olum bi oynamama izin ver. 2021-05-25 09:51:17
YIKIK BİRİSİ Olum zaten her şey üstüste geliyo kafamı dağıtmak için oyun oynuyom olmuyo olum her türlü yanıyom 2021-05-22 11:11:27
öğrenci şuan dersteyim ve arkada sos oynuyorum 2021-05-21 10:24:18
BUZLAR KRALİÇESİ 42 YE 20 YENDİM OYUN MÜKEMMEL. HEKEZE TEVSİYE EDİYORUM 2021-05-21 08:57:01
Görkem Karaaslan fan SEN 100 0 ALDIYSAN BEN 200.00 AL DIM SEN ADAM OL LAN 2021-05-19 17:35:43
oyun kent uyun çok güzel ve efsane ben bilgisayarı 78-5 yendim yemin ederim çok basitti 2021-05-19 09:12:45
Malsınız Hava atmayın havanızı söndürürüm ben 100 0 aldım adam olun 2021-05-18 21:40:57
SANANE Çok güzel bir oyun 91-1 yaptım 2021-05-17 11:20:51
GİZEMLİ 26 ya 30 yenildim maalesef ama çok güzel bir oyun 2021-05-17 09:17:36
Serra Köse 10 a 10 kaldık aynı alim gibi(10 üzerinden puanlarsak} 2021-05-16 20:35:38
REYYAN OYUN BAYA İYİ 99-0 YENDİM BEN 2021-05-15 09:49:01
karaca acar sos oyunu gayet güzel çok beğeniyorum ve çok kolay 2021-05-14 14:01:27
kedicik yanlış harfe tıkladım ama yine de yendim 2021-05-13 15:39:56
sincap 671907 ben bilgisayara sayı vermeden yenebiliyorum. 2021-05-07 22:09:49
CANAN oyun çok basit ben 99 2 yendim ama yine güzel bir oyun 2021-05-03 14:14:36
CEMRE Çok dikkat gerektiren,sürükleyici bir oyun. Oynamanızı tavsiye ederim. 55-1 yendim... 2021-05-01 16:12:25
alin oyun çok basit 22 13 yendim 2021-04-30 13:56:03
almina bu oyun gerçekten güzel oynamanızı tafsiye ederim 2021-04-30 13:53:53
kaktüs 51 e 19 yendim normalde sıfır olcaktı ama yanlışlıkla başka harfe basınca o da başladı yapmaya 2021-04-29 05:38:26
nisa 37 17 yendim çok güzel bir oyun 2021-04-27 11:15:49
KEMAL bilgisayar 2 harf yazıyor farkettinizmi sos u tamamlıyor sonra nasıl oluyor anlamadım 2021-04-26 09:04:08
hazal çok kolay ya bebek oyunu resmen 99 1 yani 2021-04-26 07:23:45
meraklı bilgisayarlarda yapay zeka varsa bizde de beyin var 2021-04-25 10:42:56
100 de 100 senin brawl stars oynayan var mı ıdım mı yazıyom arkadaşlık isteği attın her kesi kabul ediyorum BRAWL STARS IDIM 99 9000 kupayım 10.000 kasıyom oynayan varsa atsın her dk aktifim 2021-04-22 09:59:39
harika acar oyun çok kolay insanın canı sıkılıyo 2021-04-21 13:47:09
adımı boşver gitsin oyun çok zor rakibim bana bildiğin sos farkı atıyo 2021-04-21 10:34:55
dicolat oyun çok basit siz beceriksizssiniz 2021-04-21 08:12:25
adımı boş ver yorumu oku çok zordu son bir hamleyle kazandım ben 29 bilgisayar 28 2021-04-15 09:30:03
boyle bot olmaz olsun Oyun cok zor botu geciyorum bot bana bi kombo yapıp, ezip geciyor 2021-04-14 08:58:39
AZRA OYUN ÇOK İYİ PRO ADAMIN DEDİĞİ GİBİ DEĞİL. HEM BARBİE EVİ HAKLI İNSANLARARA FAKİRSİNİZ DEMEYE HAKKIN YOK PRO ADAM VE BENDE BİLGİİSAYAYARDAN OYNUYORUM AMA KİMSEYE "FAKİRSİNİZ" DEMİYORUM. 2021-04-11 14:02:17
Barbie evi Pro adam bende bilgisayardan oynuyorum senin diğer insanlara fakirsiniz deme hakkın yok yani böyle laflar konuşamassın 2021-04-10 15:38:41
emirvslrlordevstomar753efe oyun çok zevli oynuyanlar yorumlarda oyle atmıştır 2021-04-08 09:59:00
RANA HAKLI BENCEDE HAKLISIN BU ARADA OYUN EFSANE SONUNA KADAR RANADA HAKLI 2021-04-07 13:21:03
İBRAHİM KÜT 10X10 103 - O DAHA İYİSİ OLMASI ZOR 10. satırların yan yana en az 3 adet (S) yapın. 8.satırların yan yana en az 3 adet (O) yapın. 6.satırın yan yana en az 3 adet (O) yapın. ve bilgisayarın yanlış yapmasını bekleyin..... 2021-04-05 08:34:26
bilinmeyen çok kolay ben hepsini yaptım ve hepsi de doğru çsıktı 2021-04-03 17:42:31
barbie ben tüm hepsini yaptım yani 5-10-ve 15 de 100 de yüz yaptım bence çok ama çok kolaydılar 2021-04-02 16:03:07
PRO ADAM BEN NOOB ADAM SİZ Oyun çok zor ne yapacağımı bilemiyom biraz kolaylaştırın. ben bilgisayardan oynuyorum. Tabiki telefondan oynayanlarda var.Birde siz noobsunuz.Fakirsiniz. 2021-04-01 08:24:05
oyun Rana doğru söylüyorsun ben de seninle aynı fikirdeyim.Herkes kendini övüyor 2021-03-31 13:40:46
Rana hala kendilerini övüyolar yapamıyorsunuz oha artık diyolar hava atmaya çalışıyorlar size soran mı var kaç aldığınızı oyunu beğenip beğenmediğinizi yorumlayacaksınız sadece ayıp yani 2021-03-29 09:06:28
isim yok bilinmeyen 15x15 var görmedin sanırım. 2021-03-27 17:58:26
bilgisayar HERKES KENDİSİNİ ÖVÜYOR BU BİR OYUN BİRİSİ KAYBEDER AMA BİRİSİ DE KAZANIR OYUN OYUNDUR SENİN KAÇ YAPTIĞINDAN BİZE NE SANA SORAN OLDU MU KAÇ ALDIĞINI SÖYLEYEREK HAVA ATMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ AMA BOŞUNA YAZMAYIN 2021-03-23 12:53:43
bilinmeyen DOLUNAY bence delirme çünkü kare olarak 50 den az var nasıl 87 oluyor 2021-03-23 12:47:24
roblox 2 ye 87 yendim çok kolay.(yapamıyorsanız oha artık) 2021-03-23 12:39:38
Rana gerçeğini yapmak daha iyi ama karantina zamanında olduğumuz için ben bu oyuna 100 de 80 veriyorum çünkü 1 yanlış hamlemde 10 tane hamle atıyor 2021-03-22 09:56:07
Rana herkes kendini övmeye gelmiş oyun iyimi değilmi onu yazcaklarına kendilerini övüyolar ay ben 200 yaptım ben 59 yaptım bize ne bunlardan altı üstü oyun iyimi değil mi bunu yazacaksınız 2021-03-22 09:51:50
yaren 103 e 1 yaptım yendim çok güzel 2021-03-20 15:27:40
kazanan 41 e 12 yendik çok elenceli bir oyun herkeze öneririm 2021-03-20 13:15:26
adımı boş ver yorumu oku bu sefer de 30'a 19 yine ben yendim 2021-03-20 08:36:39
soy luna zeka gerektiren bir oyun puanım 70 (En yüksek puan 100) 2021-03-18 19:27:55
isimsiz yahu herkes kendini övüyor. bende eline bir geçti mi 54 kere yendi ben ne yapabilirim şimdi 2021-03-18 18:40:46
kader Herkes kendini övmeye gelmiş yorumlara bakmanın gereksiz olacağını biliyodum 2021-03-13 17:02:21
mühendis ali Uzay Mühendisi Yağız ben senin gibi yalancı değilim ülkemizde kaç uzay mühendisliği varda sen okuyasın bide burda sos oynayasın ki ben senin gibi çoluk çocuklar okuduğu için dikkatli yazmamıştım bana inanmıyosan diğer tarafa doğru ağlayabilirsin sevgiler... 2021-03-11 17:28:45
tuana vural biraz daha oyun lütfen ben kardeşimle oynuyorum bu oyun sitesini bzim bilgisayar hocası soyledi ben kaya ismette okuyorum niksaardayım ve 5e gidiyoru 2021-03-09 12:20:23
YAREN 126 YA 11 YAPTIM OYUN ÇOK GÜZEL DENEYİN DERİM 2021-03-06 20:06:27
Uzay Mühendisi Yağız Mühendis Ali ben sana inanmıyorum daha mühendisin m'sini küçük yazıyorsun ve Ali'nin a'sını 2021-03-06 09:15:23
Şevval ya ben hiç yenemedim 1 yanlış hamlemde hemen 10 tane satı alıyo 2021-03-04 05:26:56
ağlak saadet hafta sonları dışında sürekli oynuyorum hafta sonları sürekli ağlarım çünkü kafa dağıtmak için oynuyorum örnek çıkaramayınca canım çok sıkılıyor çünkü zaten az oynuyorum yemek bende çamaşır bende bıktım artık beni kimse anlamıyo psikolağa gidicem ben oynadığımda yeniyorum size de iyin şanslar 2021-03-02 18:10:01
vasıfsız esra işim gücüm yok aile evinde de çok sıkıldım hiç birini sevmiyorum bende bu oyuna sardım sürekli yeniyorum yorumlarda kaybettiklerini söyleyenler var cin misiniz nasıl kaybediyosunuz kendinize gelin adamakıllı oynayın bu arada oyun faça 2021-03-02 18:05:47
mühendis ali bu arada söylemeyi unutmuşum bu oyunu bağırarak oynuyorum sinir kalmıyor sürekli bağırırım ben mühendis olmak kolay değil tabi iyi şanslar çünkü şansa ihtiyacınız olacak 2021-03-02 17:55:25
hemşire tuba oyun çok kolay hep kazanıyorum çünkü bize bu bilgi geldi normalde her bilgi gelmez umarım sizde bir gün kazanabilirsiniz ben akrep burcuyum bu arada iyi akşamlar çünkü ben eve akşam geldim çok geç ailem kızdı o yüzden bu oyunu oynuyorum kafa dağıtıyor 2021-03-02 17:49:42
mühendis ali 92 ye 2 yendim daha önce de 100 e sıfır falan a yenmiştim çok basit bir oyun kaybeden cindir ya da ben çok zekiyim çünkü mühendislik okuyorum herkese tavsiye ederim iyi eğlenceler 2021-03-02 17:43:57
Hileleri seven adam Herkese İyi eğlenceler...Ben oyunu beğendim oyunun hilesini buldum Ama İşe yarayabilir yaramaya da bilir ama siz deneyin BU HİLE Ortalara Hep S,S,S,S,S,S,S,S,S,S, Yazıyorsunuz Sonra Zaten Bilgisayar O yazacak yazdığı zaman siz 30,40,50,60 falan olacaksınız ve kazanacaksınız İŞTE bu kadar ya OLUR ya da OLMAYA BİLR AMA SİZ MUTLAKA BU HİLEYİ DENEYİN. Hepinize iyi Eğlenceler 2021-02-26 21:00:22
Kaybet Gittsin Merhaba Ben bilgisayarı 56 ya 18 yendim çok güzeldi herkese iyi eğlenceler 2021-02-26 20:52:21
defne su güven oyun yani çok güzel diyebilirim ama ben sadece şunu anlamadım üstte hangisi benim? 2021-02-26 06:20:41
malesef ben 55 diğeri karşı rakip 8 var mı kafa koyan 2021-02-25 16:30:39
yaren ya cok kolaydı ben 153 adam 0 2021-02-21 14:49:05
mr p bro ya rakip bir sos diye yazı yapsa 40 sayı yedim çok sıkıcı 2021-02-19 11:19:52
Dilan Kırmızıgül Ben bu oyunu çok ama çok sevdim 2021-02-11 20:12:30
Sıla Bence eğlenceli,tavsiye ederim. 2021-02-08 06:11:03
VISNESU cok eglendim ve agaladim cok kazandim ve uykum geldi ama uyamadim her neysee ben gidiyorum 2021-02-02 19:03:32
BOŞVER ARKADAŞ ARKADAŞLAR ASLINDA 0'A YENMEK MÜMKÜN BEN MESELA BEN 58-0 YENDİM KANITIM VAR YENMEK MÜMKÜN TABİ BİLGİSAYARA KARŞI OYNARKEN AYRICA "LETİFE MEMMEDOVA" ARKADAŞ OYUNUN NASIL OYNANDIĞINI ÖĞRENMEK İSTİYORMUŞ.TABİ KARDEŞİM YARDIM EDERİM BU OYUNDA KUTULARI SEÇİP 'S' VEYA 'O' HARFLERİNİ KOYUYORSUN VE ARKA ARKAYA ÇAPRAZ,ALT ALTA,YAN YANA 'SOS' YAPMAYA ÇALIŞIYOSUN 2021-01-20 15:06:16
ORHAN SKOR 496 0 VARMILAN KARŞIMA ÇIKAN 2021-01-19 12:32:20
ben @oynunhilesinibuldum dogru söylüyorsun bende de oldu öyle bilgi verdiğin için teşekkürler 2021-01-18 06:51:45
mitis TAM KAZANIYORDUM SEVGİLİM BOZDU CILDIRIYORUM 2021-01-14 20:25:37
FİŞNE SUYİ Fişne suyi içerken oynanacak bir oyun hee buradan marula selamlar 2021-01-14 07:56:13
oyunun hilesini buldum sis her hangi bir harf yazdığınızda eğerki o oyun bir harf yazmıyosa oyunun bir planı vardır bizat yaşadım kanmayın bu oyuna iyi eğlenceler 2021-01-05 12:50:57
Deniz Kerimli 160 a 16 yendim , gayet kolay bir oyun sadece görmek gerekiyor 2021-01-03 10:13:18
letife memmedova nasil oyun lutfen banada soyluyin 2021-01-02 20:17:03
61 61 61 193'e 1 yendim başta oynarken çok zorlanıyordum ama şimdi çok kolay gelmeye başladı :) 2020-12-28 12:20:36
elif naz oyun çok güzel ama çok oynadığım için çok sıkıldım 2020-12-27 17:31:13
KEREM EFE ERDOĞAN boş yapmayın ben 70 aldım ben 100 aldım yani bu çok saçma yorumlar 2020-12-27 16:37:57
sos OYUN SADECE BİR DESENE BAĞLI YANİ SOS OLSA DA OLMASADA BİLGİSAYAR O DESENİ ÇIKARTIYO 2020-12-27 13:11:55
knk bilerek bizim sos yapmamızı istiyor sanki 2020-12-27 10:59:43
boş yapma çay yap lan bilgisayar kazanyo böyle oyun olmaz olsun 2020-12-27 10:21:52
OKEY KIRALI BENCE ÇOK KOLAY YA AMA ÇOK DA GÜZEL BİR OYUN 2020-12-22 17:49:08
melık bende tavsıye ederım oyun eglencelı 2020-12-21 09:54:24
ordulu memati çok basit ikizde biliyoruzki ben daha iyiyim ve kazanıyorum:D 2020-12-16 12:41:49
cemre solar ben birinciyim ENSAR BOZ düzgün yaz 2020-12-15 10:56:22
AHMET BRAW YOUTUBEM AHMET SAİD LAÇİN MUHTEŞEMMM OYUN. KANALIMA ABONE OLURMUSUNUZ LEON PROFİLLİ BRAWLL 2020-12-12 21:46:12
AHMET ÇOK GÜZEL ANNEMLE OYNUYORUZ. MÜHTEŞEMM 2020-12-12 21:36:05
PİRLİ ÜLGER BENİM REKORUM 105'e 0 yendinm ama rekor 108'e 0 var ONU TEBRİK EDERİM 120'YE 0, 240'A 0, HATTA 257'YE 0 YAZANLAR AMA 108'İN ÜZERİNDEKİLER BANA İNANDIRICI GELMEDİ. 2020-12-12 19:47:02
edelesn 15*15 te bilgisayarı 100 küsürle yendim 2020-12-12 16:29:44
eda bilgisayarı 53 e 0 yendim çok ama çok kolaydı 2020-12-11 14:50:30
İbrahim Tatlıses Evet oynuyorum ve çok eğleniyorum herkes ünlü olduğum için her bir yere yorum yazsam sürekli böyle yorumlar alıyorum lütfen yapmayın hepinizi seviyorum kötü yorum yapan lütfen çevrendeki insanlara karşı daha duyarlı ol evlat bir büyüğün olarak bunu tavsiye ediyorum görüşmek üzere 2020-11-28 19:07:59
eda oyun cok güzel herkese tavsiye ederim 2020-11-28 09:40:42
kesin ibrahim tatlıses di ibrahim tatlıse olmadığını herker biliyo adam oyun oynasa internes sitesindenmi oynar he diyelim oynadı altına böyle yorummu yapar bide bunu türk milletine yapıyon yermiyiz biz 2020-11-27 18:36:00
İbrahim Tatlıses Merhaba arkadaşlar ben İbrahim Tatlıses. Bildiğiniz üzere bir kaza geçirdim. Ve o sürede biraz hastanede kaldım. O süre zarfında bende sizin gibi bu oyunları oynayarak vakit geçirdim.Şimdi çok sağlıklıyım hepinizi çok seviyorum ve rekor oyunuda çok sevıyorum 2020-11-27 14:19:26
zeki Ben akıl ve zeka oyunları türkiye 2. siyim 2020-11-25 15:16:47
CESUR BOZ BENMI YOKSA SIZMI HATI BAKALIM 2020-11-22 21:14:53
ENSAR BOZ Ben efsaneyim ve çok küçlüyüm 2020-11-21 23:23:25
samet kurt araba oyunlarında efsaneyîm 2020-11-21 11:27:17
ben çok strateji istiyo bilgisayar acayip akıllı 2020-11-17 09:52:16
semanu cakmak oyun güzel 10 kere oynadım 5 kere yendim 5 kerede kaybettim 2020-11-16 13:41:20
lisa 218 e 2 yendim baya iyiydi oyunda iyi baya 2020-11-06 14:45:18
lisa oyun cok guzel ve tavsiye ederim ancak keske zorluk seviyesini secebilseydik cunku oyundaki cok kolay ama oyunu begendim 2020-11-04 15:22:53
oyun ureticisi guzel yada kotu yorumlariniz icin cok tesekkur ederiz!keyifli soslar dileriz! 2020-11-04 15:22:01
lisa hello guys this game was so good but has a problem it's so boring so ok good bye 2020-11-02 15:45:23
jennıe It was very nice I recommend 2020-11-01 16:46:56
hile arkadaşlar oynayan kişi bilerek yeniliyo araştırın ben araştırdım 2020-10-18 16:37:51
melike oynayan kişiyi hep yeniyorum ya okadar mutluyumki arkadaşlarımla sos oynarken onları hep yeniyorum oynamayanlar tavsiye ediyorum oynasınlar 2020-10-18 16:34:38
melek eğlenceli ve yaratıcı bir oyun ama biraz sıkıcı 2020-09-21 16:48:30
kırmızı başlıklı kız salaklar ben hepinizden daha güzel oynadım kabullenin 2020-09-06 13:56:56
hande soral kafanızı çamaşır suyuyla yıkayın akılsızlar 2020-07-24 17:16:04
rapuzel salaklar yorum yazmaktan ne buluyorsunuz 2020-07-21 16:02:29
ahmet 15x15'de hesaplarsanız makismum yapılacak olan sos 287'dir. bunun üstünde yapabilmek için yer yok zaten. 2020-07-20 07:27:25
nazlı 15*15 te 100 ü geçmek mümkün 10*10 un üstüne tıklarsanız 15*15 seçeneği var 2020-07-10 12:03:32
yendim pro oyuncu sen birkere 500 yenemezsin okadar sayı yok 2020-07-04 17:01:11
SONUNCUGÜL 109 geçenler yalan söylüyor çünkü burda 100 * 100 yok 2020-06-29 19:01:14
azərbaycanlı 67nin 3 yendim -p.s o kadar çabadan sonra 2020-06-29 12:14:41
SANANE ADIMDAN oyunun amacını bilmiyorum gerçek hayatta oynasan daha iyi 2020-06-28 13:09:43
pro oyuncu 500 e 14 yendim kırınlan rekoru (kıramazsınız) 2020-06-20 15:48:55
insan sever rekorum kırılmaz 458-0 varnısın kıramazsınız hadi kırında görem 2020-06-18 23:32:58
OYUN KURUCU BEN BU OYUNDA ÇOK İYİYİM SÜREKLİ KAZANIYORUM GÜZEL BİR OYUN 2020-06-15 11:57:43
sindirella 228-3 HEPİNİZİ YENDİM LAN HEPİNİZİ 2020-06-10 09:37:35
anan EN GÜZEL BEN OYNUYOM LAN REKORUM 134-1 2020-06-05 14:22:50
sos ustası ben bu oyunda ustayım hep ben yeniyorum bu oyundada başka oyunlardada bu arada oyun çok güzel 2020-05-30 09:41:30
sindirella çok güzel bir oyun, muhteşem. 2020-05-28 07:54:24
kedi delisi çok güzel bir oyun.88-1 yendim .ayrıcada çok eğlenceli dikkat arttırıyor herkese oynamanızı tavsiye ederim 2020-05-26 16:34:25
eyüb kardeşimle oynarken 64-17 yaptım 2020-05-25 10:04:51
gamze cok guzel ama dıkkat gerektırıyor 2020-05-19 13:23:08
Deniz Çok kolaydı herkesin oynayabileceği seviyede bir oyun 2020-05-16 12:18:29
gamze bence güzel arkadaşlar herkesin bu oyunu oynaması lazım 2020-05-07 21:58:30
Pro rekorum73 e 18 var mı geçicek olan 2020-04-30 09:32:32
canan karabahar devrim hava dışarda olur . Hem burda 20x 20 yok oyüzden imkansız 2020-04-29 17:30:32
devrim 240 ben bilgiseyar 3 hava atanlara 2020-04-23 15:44:45
anime manyağı qız 90 61 yaptım ben kazandım :D 2020-04-12 17:46:42
anime manyağı qız harika bir oyun.hep oynarsanız kaybedenler için kazanabilir. 2020-04-11 14:05:45
SONUNCUGÜL 106- 0 yendim .Ama vallahi doğru isterseniz gelin yanınızda yapabilirim zaten bende ALLAH korkusu var.YALAN YOK 2020-04-06 18:09:20
duruasya bende oyunu sevdim ama oyunda hep ben oynadığımda 2p kazanıyor herhalde 2pyi başka biri oynuyor yada hiç kimse oynamadan kazanıyor çükkü her oynayışımda 2p kazanıyor 2020-04-04 13:21:16
Keyifli şuana kadar oynadığım en kaliteli sos oyunu! 2020-04-03 19:16:21
GS AŞKI 99 A 0 YENDİM O KADAR DA ZOR DEGİL 2020-04-02 13:37:47
sandra ben almanyalı türk oyunlara bayıldı 2020-03-31 15:45:27
isimsiz oyuncu ben 89-70 yaptım ama oyuna gıckta oldum. 2020-03-30 17:58:41
asya çok saçma oyun niye biliyormusunuz çünkü hep ben kazanıyorum 2020-03-27 12:39:49
yıldız oyun çok güzel 52-18 yendim ♥☺ 2020-03-23 12:53:35
hasan O ları sol köşeden boşluk bırakmadan doldurun sistemin hata yapmasını bekleyin hiç yenilmezsiniz kaybettiğim hiçbir oyun yok 2020-03-13 14:58:14
memecan böyle oyun mu olur bir kere açık veriyoruz full yeniyor 2020-03-11 12:19:19
abdullah enes bayram çok güzel neyinin beğenmiyorsunuz oyunun gayete güzel 2019-12-14 20:17:43
ceren bence hem gzel hem de çirkin ikisinin ortası tabi herkese göre değişik bazen heyecanlı geliyor insana bazen de sıradan bir oyun gibi 2019-12-09 17:37:36
Kıvırcık vallahi 78 e 0 yendim oyun aşırı basit 2019-08-24 12:37:14
yeşil tepeli çok kolay bilgisayarı bile kaç defa yendim o yüzden daha kolay olsun... 2019-08-23 09:44:30
gulugulu 100 e 0 yendim oyun çok kolay ve güzel yalan yok 2019-08-16 15:14:23
mahmut çok yendim kolay birdaha zorlaştırın 2019-08-08 20:43:14
KAZANDIM BEN OYNADIM BEN 27 BİLGİSAYAR 20 2 BOŞLUK KALMIŞ BİLGİSAYAR OYNAMAYI BIRAKTI 2019-08-03 13:25:20
SOS PROSU Bilmem kaça 0 yendim yazanlar var yalan atmayın yukarda ALLAH var.HERKESE DİYORUM 2019-07-09 18:58:33
sos kraliçesi ben kazndım ama son anda oynamadı 2019-07-07 01:22:41
kralice betül 85-0 yendim cok basit desen bile ciziyorum 2019-06-22 20:34:57
sevgi su karakaya çok güzelmiş 64-5 yendim bilgisayarı hep yeniyorum bilgisayar heralde SAF bana boşu boşuna SOS yaptırıyor 2019-06-22 15:57:28
ecrin yemin ederimki 85 e 0 kazandım çok güzel 2019-06-14 19:58:51
hayat ama bu oyunda haksızlık var bilgisyar bizden akılı dimi ama ya 2019-06-14 18:49:43
selv,i atamer oyunçok hoşuma kaçtı size tavsiye ederim <_< 2019-05-28 02:34:32
betül hic hile yok yalan atıp ta kendinizi haklı cıkartmayın ve yalan yanlıs ta söyleyip digerlerinin bozmayın aynı sos 2019-05-25 13:36:41
OYUN DELİSİ Ya arkadaşlar bence çok iyi bi oyun. Tavsiye ediyorum. Kaç kere oynadım hep ben kazandım. 2019-05-18 13:26:47
nur ben yendim güçlü olursak başarırız 2019-05-14 08:42:47
lordman binkere oynadım bin kerede kazandım güzel bir oyun 2019-05-05 18:54:40
melek oyun çok güzel yaani oynamayı bilmeyenler sorgulamasın boş yerine boşa laf tantanası yapıyorlar 2019-05-03 16:43:04
EMİRHAN SAVAŞ BENCE ÇOK GÜZEL BİR OYUN ÇOK GÜZEL BEN OLSAM Kİ SENİN SÖZÜNÜ DİNLEMEM 2019-04-23 15:41:05
ELANUR bu oyunu babama ben öğrettim ben sadece bir kere sıfıra karşı yenebildim babam ise ondan fazla kez bilgisayarı sıfıra karşı yendi 2019-04-15 19:16:00
Can Gencler oyuna başladığımda,bir"O"koydum hemen 11 tane yaptı 2019-04-14 20:30:34
beyza tabiki de 63 ile ben kazandım.ben ilçem yani 63 s.urfa baska kazanan var mı varsa yorumlara yazsın 2019-04-12 18:02:12
yağmur sonunda kazandım biraz zor geçti ama ben kazandım benden başka kazanan varmı 2019-03-29 16:17:23
zeki en iyi rekor benim 100 0 yendim. 2019-03-26 20:26:56
mina alyahya haksızlık hep bilgisayar oynuyor bana bir hak bile verilmiyo 2019-03-09 13:38:36
nevra bu oyun ben kendimi bilerek kaybettirince oda bana kendini kaybettiriyor ama diğer oyunlarda hep bilgisayar kazanıyordu 2019-03-07 14:30:12
Tuğçe 80-0 yendim cidden baya kolay 2019-03-03 10:45:57
ece seçkin bizden çok bilgisayar oynuyor 2019-02-12 22:36:08
ela 10 defa dene dim ama sonun da yendim 44. 23 yendim 2019-01-26 13:29:41
reyhan 8 kere oynadım 8 in i de kazandım oley 2019-01-24 16:13:31
FurkanTR Oyun güzelde her seferinde yeniyom enai bilgisayar........:D 2018-12-31 18:34:11
TALHA Bilgisiyara karşı oynuyorsunuz 2018-11-15 17:46:34
İBRAHİM ATAK 82 YE 0 YENDİM REKOR BENDE 2018-08-16 16:30:47
Feride YALÇINKAYA 2 kişilik olsa daha güzel olurdu ama güzel 2018-03-31 14:43:26
ravza medine ben 19 bilgisayar47 yani kaybettim. 2017-08-25 13:36:38
selen gerçekten çok eğlenceli bir oyun zaman hemen geçiyo 2017-02-13 19:57:37
Yorum Yaz