Brawl Stars 3D Oyunu

Ace Brawl Battle 3D
Tam Ekran
Paylaş
Kaydet
Yeniden Oyna
Tam Ekran

Brawl Stars 3D Oyunu Nasıl Oynanır ?

Brawl stars 3d oyunu oynarken bilgisayarlarda "A, S, D, W" tuşlarıyla hareket edip farenin sol tuşuna tıklayarak ateş ediyorsunuz. Aynı işlemleri cep telefonları ve mobil tabletlerde ise ekranın sağ tarafındaki yuvarlak alana tıklayarak gerçekleştiriyorsunuz.

Her bir savaşçının üst tarafında kalan enerjisi görünüyor. Enerjisi sıfırlanan asker ölerek eleniyor. Her savaşa sizinle beraber 4 tane savaşçı katılıyor. Diğer 3 savaşçıyı öldürüp hayatta kalmayı başararak brawl stars 3d oyunu oynayın. Her öldürdüğün asker sonrasında puan kazanıyorsun. Kazandığın puanlarla market bölümünden yeni silahlar ve zırhlı elbiseler satın alıp askerinizi geliştirebilirsiniz.

Yorumlar
springtrap kral arasa noldu bu arada oyun harika 2022-11-17 10:03:50
withered foxy vay oyuna bak lan harika 3 saat oynicam 2022-11-16 10:22:00
halil oyunda amma güzelmiş 2022-11-14 09:16:14
fnaf 2 abi oyuna yeni karakter gelcekmi bütün karakterler full max yeni karakter getir 2022-11-11 13:31:18
fnaf 2 abdest alda öyle oynayın çok yehlikeli 2022-11-05 10:57:40
balon kafa güzel oyun harika 2022-11-03 16:02:20
İSİMSİZ oyun mukemel tüm karakterler var hepsi max 2022-09-28 13:54:03
halil oyundaki en güçlü karakterler bence iron man ve summer daddy size göre? 2022-09-09 17:48:50
mutlu bide bu arada oyun güzelmiş, beğendim... siz peki beğendiniz mi? 2022-09-09 17:47:01
ben deli değilim! benim bütün karakterlerim var ve hepsi max level... sizin nasıl? 2022-09-09 17:40:44
SUPERCELL:BRAWL STARS THE GAME IS DEFINITELY FROM OUR GAME, BUT THE GAME IS BEAUTIFUL. WE LIKED IT SO MUCH 2022-09-07 21:18:13
kral aras abi oyunda okçuyla yanındaki lazer silahlık karakter çok güçlü tek atiyorlar yükseltince bence diğer arkadaşlarda böyle yapsın iyi günler 2022-08-09 14:13:39
yusuf pink unicrn karakteri v a s d tuşlariyla oynaniniliyor 2022-08-05 06:28:27
Hebele hübele ÇOK GÜZEL AMA BAZEN TEK VURUŞTA ÖLDÜRÜYORLAR 2022-05-18 19:29:14
arkadaş mükemmel 2022-03-05 15:49:52
At Oyun güzel de mobile gelse müq 2022-02-23 18:42:23
Berk Oğlum Zula Yerine Daha Fazla Bunu Oynuyom 2022-02-20 08:16:36
sanane mükemmel 2022-02-06 12:49:13
GG OYUNCU OYUN PERFEKT AMA ARKADAŞLA OYUNU OYNAYA BİLİYOZMU NASIL BAĞLANIYOZ OYNAYABİLİYOSAK 2022-02-05 12:32:35
medine çok güzel 2022-02-01 07:27:21
pro oyun cok guzel 2022-01-29 14:40:02
CEMAF0812 oyunun müziği çakma karek terler benze r 10 üzerinden 9 ama oyun cok guzel 2022-01-24 20:27:19
creeper kız mükemmel 2022-01-19 15:18:53
fatih abi oyun mükemmel 2022-01-19 14:19:33
player ben bunu çok sevdim 2021-12-14 14:56:35
pleyer lan bilgisayarla oynuyan lara aciyin ama oyun guzel 2021-12-12 11:21:31
Supercell good game 2021-11-30 06:55:28
SANE İYİ 2021-11-28 12:54:06
recep ivedik mükemmel 2021-11-17 11:54:25
İmpostor WoW Müq çok güzel bütün aile oynuyoruz lütfen arkadaş listesi gelsin 2021-10-30 10:29:17
Oguz Kaplan ÇOK GÜZEL TAVSİYE EDERİM 2021-10-10 11:18:42
KÜBRA ÜLKER OYUNLARINIZ ÇOK GÜZEL ÇOK BEYENDİM 2021-09-18 09:29:09
pink unicorn oyun güzel ama karakteri nasıl haraket ettircem 2021-09-14 19:41:58
elmas oyun dunyadaki en iyi oyun cidden 2021-09-12 11:44:59
BRAWL STARS;EMZ OYUN PERFECT 2021-09-12 07:12:50
ada güzel 2021-09-11 15:39:53
umut güzel 2021-09-10 16:21:06
sağane benim ismimden sağane Oyun güzel tavsiye ederim 2021-09-08 07:30:01
Yorum Yaz