Barbie Saç Kesimi Oyunu

Barbie Real Haircuts
Tam Ekran

Barbie Saç Kesimi Oyunu Nasıl Oynanır ?

Barbie saç kesimi oyun 2 bölümden oluşuyor. ilk bölümde bulunan aletleri kullanarak kızın saçını tarayıp, kurulayın ve istediğiniz gibi kesin. Düzleştirmek ve kıvırcık yapmak istediğiniz bölümleri gerekli araçlarla ayarlayarak barbie saç kesimi oyunu oynayın.

İkinci bölümde saçın bazı bölümlerine renk verin. Bölümler arasında ggeçişi ise alt tarafta bulunan OK işaretlerine tıklayarak yapabilirsiniz. 

Yorumlar
sedef rüya istediğim modeli yapamıyorum beğenmedim 2019-06-25 15:09:51
selena cok guzel 2019-06-23 17:05:15
melikenur çok komik bir oyun ama saçma ve hiç beğenmedim 2019-06-16 22:30:01
damla cok guzel bir oyun 2019-06-16 12:58:39
fıdan gorunuse bakilirsa her kes oyunu begenmis durumda haydi 3 kere alkisliyalim bu oyunu 2019-05-17 20:17:42
SELİN elmas salaklara ait demişsin yani sana ait dimi 2019-05-14 17:22:40
şimalrengin oyun çok güzzel bayıldım herkes oynasın bence 2019-05-13 15:10:30
fıdan lalısa biz ozanı tanimiyoruz 2019-05-11 14:18:54
Lalisa sizce ozan beni severmiiiiiii 2019-05-05 12:14:25
emine -------------------------------------------- yil 2019 17-04-2019 nuce yillara her zaman aklimdasiniz twklar 2019-04-17 16:03:04
aysev emrah oynancak başka oyun kalmadımı ? 2019-04-14 15:28:29
elmas salaklara ait 2019-04-13 16:50:38
EMRAH MEN BU OYUNU COX XOSLADIM 2019-03-17 13:38:08
zohre bencede guzeldi hem ben oyunda saclarini uc renge boyadim kara kirmizi ve mavi. 2019-03-04 17:20:04
berna cok iyi ya ergeler oynuyor oyunu bede baktım 2019-03-03 20:24:09
gulya aynen meleye katiliyorum guzel ma zor ama cok guzel oyun 2019-02-26 16:20:13
lisa güzel bir oyun 2019-02-05 01:29:32
ecrin yani güzel 2019-01-30 16:21:50
melek güzel ama biraz zor 2019-01-22 11:14:18
isimsiz güzel 2019-01-20 08:55:16
alis bencede iyi severim boyle oyunlari 2018-12-15 15:12:47
esqin mahmudov emine beni sviyormu 2018-11-24 18:05:56
esqin mahmudov saci topuz yamak olmuyor qaliba 2018-11-20 20:47:34
yıldız yılmaz oyun çok zor açılıyo 2018-09-23 08:38:57
nur bence harika like 2018-08-20 23:44:00
İSİMSİZ bende bu oyunu çook seviyorum her modeli yapabiliyoruz ben herkeze bu oyunu tavsiye ediyorum 2018-07-05 19:08:40
merve saç yapımı hiç güzel değil 2018-06-20 13:39:20
damla özcan oyun çok güzel istediğimiz saç modelini yapabiliyoruz hem zaten ben barbie nin oyunlarını çok seviyorum oyunu herkeze tavsiye ediyorum 2018-06-07 12:19:11
eda güzel çok beğendim 2018-01-19 10:52:36
selen yılmaz oyun çok güzel ben çok beğendim oyun hem güzel hem eğlenceli hem de çok güzellll ben çok beğendim herkesin oynamasını tavsiya ederim 2018-01-18 13:17:50
Yorum Yaz