Kötürüm Et Onu 2 Oyunu

Mutilate-a Doll 2
Tam Ekran

Kötürüm Et Onu 2 Oyunu Nasıl Oynanır ?

Kötürüm et onu 2 oyunu ekranının sağ ve sol üst tarafında menüler bulunuyor. Sol tarafta bulunan "MAIN" yazan menüyü kullanmanıza gerek yok. Sağ tarafta bulunan menüyü kullanarak kötürüm et onu 2 oynayın.

Şimdi bu menüyü kısaca açıklayalım. 4 tane butondan oluşuyor. En üstteki kırmızı X işaretine tıkladığınızda adam karşınıza sapasağlam geri geliyor. Yani yeniden başlıyorsunuz. Sarı renkteki tuşa tıklayarak oyunu o an için durduruyorsunuz. Üçüncü sıradaki "TOOLS" menüsüdür. Yani araçlar menüsüdür. Buradan da kullanacağınız diğer araçları seçebiliyorsunuz. Ama bizim tavsiyemiz bu menüyü de kullanmanıza pek gerek yoktur.

Asıl önemli olan ve en fazla kullanılan menü son menüdür. Bunu diğerlerine göre daha fazla detaylı anlatalım. Burada yaklaşık 35 tane saldırı aracı bulunuyor. Bu saldırı araçlarını önce seçip sonra ekrana gelerek adamın üstüne fareyle tıklayın. Ne kadar sık tıklarsanız saldırı şiddeti de o oranda artar. Burada adamı elektikle çarpıyorsunuz, arı saldırısına maruz bırakıyorsunuz. Bunun gibi değişik 35 saldırı türü bulunuyor. Bu araçların hepsini tek tek deneyerek kötürüm et onu 2 oyunu oynayın ve günlük stresinizi bu adam üstünde atarak kendinizi rahatlatın.

Yorumlar
cavidan flash hatasi veriyor 2019-08-15 13:05:56
Orkun Işıtmak kaan adlı kullanıcıya: kaan istersen sana kalp atabilirim seni seviyorum kaan 2019-08-10 18:20:41
kaan orkun ışıtmak benseni hayanınım 2019-08-03 21:19:11
Orkun Işıtmak ooo oyun çok iyi ama kanlı olduğu için çocuklara yugun değil bence ama yinede iyi bir youn 2019-07-19 15:07:26
Muhammed emin şeker güzel oyun 2019-07-15 15:28:33
bir zaman noob iyi ama oyunda noobum 2019-07-01 16:04:53
robot cat bence bu oyunda silah var 2019-06-30 17:11:56
bedirhan adam öldürmece oyunu olmuş 2019-06-30 11:29:24
bedirhan adam öldürmece oyunu olmuş 2019-06-29 20:21:18
hacker güzel olmuş 2019-06-29 11:58:31
happy room happy room 2019-06-16 15:50:33
hack çok güzel oyun 2019-06-09 23:01:03
KÜÇÜK KAYAN YILDIZ OYUN GÜZEL SİZDEN,BU OYUNU YAPANDAN TEŞEKKÜR EDİYORUM OYUN MÜKEMMEL GÜZEL ELLERİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK REKOR OYUN. 2019-06-01 23:39:10
MUHAMMEBT ÇOK GÜZEL AGA 2019-05-31 13:55:39
youtube zula ne alaka GERİZEKALI 2019-05-26 12:36:21
noyan ben zula oyunuyom cokiyi idrmbilrisiZ adaım erturul oyuda bana kasa atcak var oyun iyi olmuş bay 2019-05-24 20:56:27
eren efsane oyun 2019-05-17 15:38:26
3 dost abi oyun efsane 2019-05-15 14:24:21
ensar baya güzel gerçekten sıkıcı değilde 2019-05-15 00:44:17
3 dost bayiliyoruz efsane bir oyun 2019-05-14 18:14:00
adam123 İSA haklı oynamadan ilk yorumlara baktım 2019-05-10 12:46:40
666 nın amk oyun güzel aga 2019-05-01 22:06:03
poyraz yılmaz atay abi bu cok güzel oyun 2019-04-26 19:43:28
.isa adamı eşek sudan gelene kadar dövdüm :D 2019-04-23 15:36:44
İSA TÜRKLER OYUNU OYNAMADAN ÖNCE İLK YORUMLARA BAKAR 2019-04-21 12:02:57
youtube siz benim dediklerimi dikkate almayın felan sadece yorumu almayın 2019-04-03 22:09:20
youtube bu oyunla okulda yaşadığım kötü şeyleri atlatıyorum felan o kadar değil moruk yani bi nevi uf söylemek istemiyorum anlamişinızdır baş harfini vereyim ö... 2019-04-02 19:10:37
111122222şşşşşş iyi 2019-03-31 14:57:37
OSMAN AMİN AMİN CAVADOV 2019-03-24 16:39:39
666 ilumunati hı hı you will always be my day and very soon 2019-03-23 19:05:58
Amin Cavadov Selam burdan tüm Türklere Ben Azeriyim ve Türkleri çok seviyorum umarım tüm düvletler sülh ve barış içinde yaşar en başda Azerbeycan ve Türkler Türk oyunlarını çok severim ve bu oyunu öneririm 2019-03-23 12:10:15
anan olum eve gel :D 2019-03-15 12:30:21
RECEP İVEDİK KONUŞMALAİN HASABIMI BOZMA 2019-02-24 11:16:04
sanane oluuum güzel oyun 2019-02-05 20:33:13
Nuray cok guzel bir oyun tavsiye ederim 2019-02-02 19:56:01
61 61 TS 61 61 harun iyi olmuş 2019-01-27 15:10:56
OYUN PROSU SEMİH OYUN SÜPER STRES ATTIRIYO YAPANIN ELİNE SAĞLIK 2019-01-16 09:14:53
aqil22 guzel oyun ama katiyor 2019-01-12 20:39:51
nigar biraz canice amma guzel tebrikler 2019-01-02 13:36:46
kağan güzel oyunmuş 2018-12-23 14:04:46
sana ne adama vurdum sonra adam gelip kılıcı kırdı aq 2018-12-15 14:06:42
PRO AİLESİ oyun süper bende bu oyunu yutup kanalımda çekçem 2018-12-14 11:27:00
the last guest ben ölmüş olabilirim kızım eğer bu notu okuyosan sana diğcem tek bişey var güclü ol her zaman güclü ol 2018-12-10 20:02:44
yusuf Batuhan taş doğru söylüyorsun 2018-12-02 12:35:54
[Youtube]OyunKrallığı oyun güzel yapımcısını tebrik ediyorum tüm youtuberlerin adına 2018-12-01 11:40:55
reco muteşem bir oyun 2018-11-25 19:40:03
LAST GUEST ölüm size kötürüm et onu adamı 2018-11-21 16:38:30
kaan enes abi kalp atarmısın 2018-11-17 16:30:38
taskintv stres gidermek için iyi 2018-11-03 14:04:06
PRO OYUN EFSANE 2018-11-02 12:31:55
. merhaba ben . oyun güzellllllllllllllllllllllllllll ve kannlı tam istedigimden ben . hepinizin cümlesinin başına koncam hahaha 2018-10-31 11:15:26
emre karacan güzel baya güzel ama adaın barsakları filan cıksa daha iyi olur du :D 2018-10-29 12:09:34
HAN KANAL OYUN İYİYMİŞ 2018-10-27 22:35:28
KEREM CAN TÜRK ARKADAŞLAR OYUN GÜZEL SİLAHLAR ADAMI GEBETİYO 2018-10-27 18:44:48
sana ne oyun dedigin boyle olur 2018-10-22 13:58:47
666 atar yapmayın ölürsünüz 666yım ben 2018-10-07 14:16:38
enes efsansane3çü gelsin 2018-09-25 17:04:22
deli yürek bayıldım 2018-09-22 22:03:31
kaan çok süper yaaaaa 2018-09-22 17:52:35
enes efsane bu oyunun prosuyum adamım 2018-09-13 16:19:03
yuyu eh 2018-09-12 16:44:29
mİZAh MoRUq Oyun efsane MOruQ 2018-09-06 10:31:40
666 cok kanli yeah 2018-09-05 12:43:23
Operacion. baya iyi adam öldürmediiim konuşturdum fdzjkkjcnadöjfahakc 2018-09-02 14:42:29
baba güzel 2018-08-24 11:31:50
666 OLECEKSIN 2018-08-21 20:36:42
mert efsane lan 2018-08-21 10:21:04
sertac tam ekran nasıl yapıyoz 2018-08-18 13:46:43
Minecraft SHOW biraz kanlı olsa bile oyun acayip güzel 2018-08-13 15:38:25
OYUNCUYUM DÜNYA.ISARETINE.TIKLAYIN.ORMANI.SEÇIN.KAN.RENGINI.BEYAZ.YAPIN.SIDDET.KALMIYO 2018-08-13 12:13:34
sami zeki malsın bu oyun güzel 2018-08-10 12:07:11
emir şengül muhteşem olmuş elinize salık yapımcı 2018-08-06 14:52:16
sami COK GÜZEL BEN 6 SAAT OYNUYOM 2018-08-06 13:06:37
ggvp pipisinden vurmak insanı tüylendiriyo demi 2018-08-05 17:39:05
dd dünyanın en güzel oyunu süperin ötesi. 2018-07-29 19:24:18
ENES COK GUZEL BEGENDIM:) :) 2018-07-23 19:53:40
nazlıcan mükemmel 2018-07-14 15:24:25
nazlıcan oyun çok güzel 2018-07-14 15:20:20
Köylüyüm hakket bu oyunu sevdim çok iyidir 2018-07-01 15:53:47
zeki dünyanın en berbat oynu diye bilirim 2018-06-30 20:48:13
EmirHD biraz kanlı olsa bile oyun acayip güzel 2018-06-27 15:54:28
şahin byzt ula çok güzel 2018-06-26 08:16:06
gg super 2018-06-17 09:55:11
ERTAN YAman baya guzel 2018-06-16 13:00:50
SS ORTA 2018-06-12 15:24:33
Yorum Yaz