Kelime Bulma Oyunu

Word Search Classic

Kelime Bulma Oyunu Nasıl Oynanır ?

Kelime bulma oyunu Türkçe ve İngilizce kelimelerden oluşuyor. Ekranın sol tarafında alt alta dizilmiş sözcükler ve sağ tarafta ise 11x11 şeklinde dizilmiş harfler bulunur.

Sözcükleri bu rastgele dizilmiş harflerin arasında arayarak kelime bulma oyunu oynayın. Fareyle yada elinizle bulduğunuz kelimenin üzerini çizin.Süreli veya süresiz oyun seçeneklerinden birini seçin. 

Hem kategori hem de seviye seçebilirsiniz. 10 farklı kategoriden birini seçip kelime avına başlayın. 

Yorumlar
HASAN HIC GUZEL DEGIL BIR SAAT YULENIYOR 2019-01-05 12:29:17
ÇİĞDEM ÇOK YAVAŞ YÜKLENDİ 2018-12-31 20:06:24
naz oyun çok kolay yapamayanda bir sıkıntı vardır. 2018-12-31 16:13:56
JALA95 6 dk nedir arkadas ama guzel 6 dk oldu cunki benimki rusca oldu bilmiyorum neden 2018-12-27 19:58:15
ALEYNA HARİKA 2OO PUAN DEMEMİZ LAZIM 2018-12-18 14:37:58
çınar çok güzel 2018-12-17 12:19:42
Kalbinur Güldalı Bu oyun harika yani bayıldım . Hem niye basit değil diyorsunuz ki bbence çok basit . 2018-12-16 11:29:48
melek hiç güzel deyil çünkü süreli ben süreyle yapamam ki 2018-12-11 19:29:16
mami dünyada oynadığım en iyi oyun 2018-12-11 19:21:03
lale oynu oynadıkça namazı en azından öğreniyoruz 2018-12-09 15:00:08
türkiye turkish den oynuyorum inşallah yenerim 2018-12-07 19:19:32
esra betül arkadaşlar yaaa ne bileyim bu oyun biraz kötü gibi siz nasıl düşünüyosunuz azra diye biri basit değil aslında yazmış ona hak veriyorum gerçektende basit değil çünküde bana mükemmel dedi size ne dedi sorabilirmiyim acaba 2018-12-05 19:49:45
ceren arda arkadaşlar oyun güzelmi 2018-11-30 17:48:06
sena bayıldım tebrikler 2018-11-25 20:59:15
cansu azerbaycandan oynuyuram insallah qazanaram 2018-11-25 13:32:28
havva oyun güzel ama çok zor yani yerleri ters 2018-11-24 20:46:19
eda oyun çok iyi 2018-11-24 13:33:48
muhammed 1bırıncı kez oynuyorum 2018-11-24 11:36:36
nana guzel bi oyun 2018-11-24 10:47:34
arife ve fatoş oyun çok güzel iyiki oynamışız 2018-11-24 10:23:56
azra basit değil aslında 2018-11-20 18:47:23
SENA COK GÜZEL YA 2018-11-20 13:56:10
gamze çoooooook iyi yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2018-11-17 16:59:39
gixli meraba oyun guzel 2018-11-17 11:38:32
LEMAN OYUN HARİKA 2018-11-13 14:57:22
merve dünyanın en kötü ve çok salak oyunu mal oyun resmen 2018-10-25 19:58:22
özgür oyunu hazırlamakta yapımına ve emeği geçmiş herkese taşekür edriz bu oyun sayesinde vakit geçiyo 2018-10-21 11:38:21
nddh beyendim amagec acilir 2018-10-20 17:57:07
Rahide oyun mühhiş süper 2018-07-29 10:49:44
gul harika 2018-06-24 22:52:11
Yorum Yaz