Hızlı Zula Oyunu

Rocket Clash 3D
Tam Ekran

Hızlı Zula Oyunu Nasıl Oynanır ?

Hızlı zula oyunu hem bilgisayarda hem de cep telefonları ile mobil tabletlerde oynanabiliyor. Bilgisayarda yön tuşları, C, SPACE ( boşluk bırakma ) tuşları ve fareyle oynanıyor. C eğilirsunuz ve boşluk bırakmayla da zıplıyorsunuz. Ekranda ateş edeceğiniz hedef noktası kırmızı artı şeklinde görünüyor. Aynı işlemleri mobil cep telefonlarında ise ekranın sol alt köşesinde bulunan daire şeklindeki butonu kullanarak gerçekleştirin. Düşman askerleri kırmızı renkte görünüyor. Düşman askerleri taramalı silahla ateş ederek hepsini öldürün. 

Ekranın sol üst köşesinde yeşil renkte kalan gücünüz görünüyor. Öldüğünüzde ekrana gelen isim listesinin üzerine tıklayarak tekrardan oyuna dahil olun. Düşman askerlerini öldürdükçe para kazanın. Bu paralarla marketten yeni silahlar satın alın yada şuan kullandığınız silahın özelliklerini arttırın.

Oyun 2 düşman takım arasında oynanıyor. Her takım rakip tarafın bölgesine girip düşman bayrağını alarak kendi bölgesine getiriyor. Düşman bayrağını kendi bölgenize getirdiğinizde sayı kazanıyorsunuz. Skor tabelası ekranın üst tarafında görünüyor. Düşman askerlerinin sizin bayrağına yaklaşmasına engel olarak hızlı zula oyunu oynayın ve düşman takımının sayı almasına engel olun.

Yorumlar
yok öyle bişey lan ne atıyorsün ZÜLANIN PROSÜ oyün açılıyor sende hata var 2019-12-07 18:22:37
samet zula kadar iyi değil ama biraz benziyor silahlar az biraz zor 2019-12-04 19:12:34
fsadas kesinlikle zulanın 1'e 1 aynısı hiç fark yok 2019-11-22 12:22:37
arda mustafa mukemel oyun ama ben PC den oynuyom 2019-11-10 17:47:18
yüce sezar çok iyi oyun ama oyuna iyi silahlar gelmeli bence olursa çok güzel olur 2019-11-08 11:56:56
şimşek çok güzel oyun 2019-11-03 12:45:31
EBUBEKİR ÇOK GÜZEL AMA BİRAZ ZOR 2019-10-26 11:36:54
yusuf bu oyun zula değil gıdın zula yukleyın 2019-10-22 15:08:27
cek OYUNDA TELEVİZYON TAKDİM KAFAMA MAGAZADA VAR 2019-10-06 12:34:10
Ali mutesem oyun 2019-10-05 15:52:36
zytu9z9a zula oynamayı çok istiyorum 2019-09-28 16:02:33
türk bu oyun dünyanın en güzel oyunu 2019-09-22 07:29:04
ZULA DELİSİ ÇOKKK GÜZELL BİR OYUN YUKARIDA GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ ZULA DELİSİYİMMMMM 2019-08-09 14:17:17
MELİSA ALTUN ARKADAŞLAR, OYUN SAĞA VE SOLA NASIL GİDİYOR SÖLERSENİZ SEVİNİRİM VEEEEEEE OYUN MUHTEŞEM BİŞEY OYUN AÇILIYOR BAZILARINDA AÇILMAMASI BELKİ İNTERNETİNİZDE BİR SORUN OLDUĞUNU YÖNELTİYO DİYE OLABİLDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM GERÇEK ZULAYI OYNUYAMIYOM ÇÜNKÜ E POSTAYI BİLMİYOM,ŞİFREYİ BİLMİYOM ÇÜNKÜ 10 YAŞINDAYIM VE 4, E BAŞLICAM İYİ OYUNLAR 2019-07-26 17:24:16
beytullah bu zula harika bir oyun bence oynayın 2019-07-22 11:37:00
zula oynaayı yeni öğrenen kız yukarıda okuduğunuz gibi oynamayı yani öğrendiğim için ve oynamayı öğrenek istediğim için açtım ama oyun açılmıyor tek kelimeyle BERBAT. bu arada benim youtube kanalımın adı OYUN ARKADAŞI ona da göz atmayı unutmayın 2019-06-09 13:15:55
rüyua güzel 2019-06-07 12:08:34
baba çok kötü oyun 2019-05-18 10:08:25
Yusuf Güzel oyun 2019-05-11 16:55:36
anan oğluşum bu oyun leş gibi benden tavsiye bu oyunu oynama 2019-05-08 20:39:30
mars oyun çok güzel açılmıyo diyenlet mal oyuna kötü diyenler batsın 2019-03-05 18:09:23
AZRA ELİF BENDE OYUNDAYIM AMA OYNANMIYOR SAĞ SOLA GÖTÜRÜLMÜYOR 2019-02-26 15:58:48
furet abi çok iranç oynamayın bunu sahte silah oyunu 2019-01-16 11:13:46
ARDA KELEŞ oyun muhteşem kim yaptıysa helal olsun 2018-12-15 14:11:47
123 çok güzel 2018-12-02 09:10:15
DFHDTH GERÇEK ZULA BÖYLE DEĞİL 2018-11-26 17:53:19
SIRAC ADAMLARI HEDSAT ALIRIM 2018-10-28 15:29:11
ben gercek zula paralımı 2018-09-14 18:28:23
ece adam kurşundan hızlı hareket ediyo :) 2018-09-12 00:22:41
Dark_Kinq01 zula avcısı adlı yorumcu zulada bir kere 78 level yok en fazla 70 level var sen ancak kendini kandır hem zulada o kadar yükseksen ne diye bu oyuna girdin 2018-09-11 16:01:36
zula reis zulade 218 carımvar ama bund 2 cok kotu 2018-09-11 14:53:06
ömer oyun ok kötü 2018-08-11 15:05:08
memo can cook güzel oyun ve aksiyon 2018-08-03 16:30:07
utku utku benim adım da utku 2018-07-31 15:31:40
fgyhfrg salaklar neden kapatınız 2018-07-24 17:25:22
zula avcısı reis ben e sporcuyum zulada 78 levellik çarım var bu oyun zulanın tırnağı bile olamamz mk 2018-07-12 12:20:51
fgtgt6uk en kötüsü zulaya hiç benzemiyo 2018-06-24 15:16:09
çınar zulaya hiç benzemiyo 2018-06-20 13:29:44
özkan bence bu oyun kötününde kötüsü 2018-06-09 15:34:58
tokatlı 60 benim internetim yetersiz olduğu için bu siteye girdim bunun zulayla hiç bir alakası yok 2018-05-11 20:20:50
sena ıdare eder yanı 2018-04-19 14:37:59
utku buna zula diyen manyaktır 2018-04-10 20:52:00
Berk İdare eder 2018-04-03 17:35:17
muhammed karakoç oyun oyun bile degil 2018-03-27 16:55:12
muhammed hasan bu zten gerçek zula gibi değil 2018-03-25 18:01:00
emre abi oyunun bir bamliligi var anlatamam cok guzel ben indrdim herkese tafsiye ederim 2018-03-17 20:29:58
bora çok güzel 2018-03-03 11:22:10
mehdi oyun cok kotu 2018-02-25 09:50:37
bdfdfd türk malı ıyı ama bu sadece tablet ve ya telefon yada lap top 2018-02-21 21:30:47
kaan çok kötü bir oyun adam hareket bile etmiyor 2018-02-20 08:16:55
adanalı BUNA ZULA MI DİYORSUNUZ ÇOK KÖTÜ BİR OYUN BU 2018-02-05 08:31:36
zeynep oyun hiç güzel deyil hareket bile etmiyor 2018-02-03 22:15:46
sahte oyun lan bu kimi kandırıyorsunuz dasdasdas caunter strike source haritasını kopyalayıp yapıştırmışlar sanki harita caunter strike source ait oyun adı zula diyor oyun adı caunter force bu ne lan pixsel pixsel gözüm yandı süper diyenin yani hayatında bişey oynamamış denir. 2018-01-30 11:40:31
taha yalan soylemeyin 2018-01-29 23:36:53
furkan bence bu oyun çok iğrenç. 2018-01-26 20:56:23
ayşe yalan söylemeyin oyun açılıyo 2018-01-14 12:34:48
abdullah kötü 2017-12-26 18:12:23
general açılsa biz de oynamasını bılıyoz 2017-12-10 14:09:13
yağız arkadaşlar oyun çok güzel 2017-11-29 21:09:31
can hiç iyi deyil 2017-11-26 11:14:37
haydut bu ne ya zulayı mafetiniz 2017-11-24 22:46:24
mert kaya aynen 2017-11-19 08:15:40
İSMAİL çok kötü 2017-11-16 17:44:04
resul açil 2017-11-10 14:41:12
44malatya44 oyun açılıyo ama hiç güzel değil 2017-10-11 18:17:24
EMO OYUN AÇILMIYO BİZMİNEN DALGAMI GEÇİYONUZ 2017-08-28 14:47:40
melih arda tunc zula onıyamıyoz 2017-08-16 16:03:07
mert iyren 2017-07-31 19:04:07
arda elenti yüklenmedi diyo yardım 2017-07-14 22:56:49
nur birirncisi oyun açılıyor. ikincisi oyun çok güzel beğenmeseniz bile yinede emeğe saygılı davranın. benim görüşüm böyle bir oyunu bizimle paylaştığınız için teşekkürler REKOR OYUN . ben çok beğendim.:):) 2017-06-29 13:52:55
ahşen olum oyuun mis gibi açılıyo gerzekalının önde gideni pro 2017-06-16 17:01:27
SERO OYUN HİC GUZEL DEYİL 2017-06-08 20:16:09
pro oyun açılmıyo şikayet etçem 2017-06-04 09:44:39
ahsen süper 2017-03-22 17:41:11
Nuri oyun cok güzel 2017-01-28 14:42:22
Yorum Yaz