Getting Over It Oyunu

Getting Over It
Tam Ekran
Paylaş
Kaydet
Yeniden Oyna
Tam Ekran

Getting Over It Oyunu Nasıl Oynanır ?

Getting over it oyunu ile dağ yamaçlarına tutunarak yukarı doğru çıkmaya çalışıyorsunuz. Dağcı amcamızın elinde bir kazma bulunuyor. Bu kazmayla yamaçlara tutunarak yukarı doğru çıkıyor. Ekrana yıkladığınız sürece kazma kendi ekseni etrafında dönüyor. Kazmanın dönüş yönü sizin tıkladığınız noktaya göre değişiyor. Ekranın sağına tıkladığınızda kazma saat yönünde, sol tarafına tıkladığınızda ise kazma saat yönünün tersi yönde dönüyor. Dağın üst tarafında zirve bulunuyor. Zirveye ulaştığınızda bölümü tamamlıyorsunuz. Her bölümde zirve biraz daha yükseliyor. Kayalardan aşağıya düşmeden hep yukarıya doğru tırmanarak getting over it oyunu oynayın ve kendinizi hep zirvelerde bulun.

Yorumlar
Harika panda Bunu kanalıma atmayı DÜŞÜNÜYORUM 2021-04-12 12:37:59
talha OYUN ÇOK İYİ AMA ÇOK ZOR AMA FENA ÇILDIRDIM HABERİN OLSUN OYUN! 2021-03-14 14:29:10
yorum yazcaz isme ne gerek var oyun güzel ve eğlenceli 2021-03-01 16:36:42
osman erdem oyun çok iyi ama ekran küçük 2021-02-10 14:55:27
elilf M.. oyunu çok beğendim 2021-01-27 20:37:25
zehra oyun çok iyi ama kılavyem kötü ama oyunu oynayın güzel 2021-01-05 10:06:35
sanane cok zor 2020-12-26 16:08:59
yunus emre oyun güzel çakma diyenler utansın bi de yükle diy 2020-12-10 13:06:23
ismimi napcan lna bnce oyun müq ama biraz zor 2020-11-24 16:53:28
eli aysun ya bu nedir delisinimiz 2020-11-17 11:53:29
ismail öz abi ben bu oyunun sakanına tüküreyim ben çuvandaki oyunu açacağıma salak dede çıktı oynamadım 2020-09-30 15:41:35
anonymous aga bu çakma gidin steam den indirin bide salak salak dünya rekoru, çekicem felan yazzan lar var. deliricem 2020-09-23 09:32:42
isimsiz aman be çok güzel ve basit 2020-07-02 09:27:31
barış arda aklımdaki tek soru şu o adam nasıl oraya gitti ve neden orda oyunu oynarken küfür ede ede oynadım 2020-05-21 10:05:01
zafer 2. BÖLÜMDE PUK OLUYOR GEÇEMEDİM ÇOK ZOR 2020-05-11 13:42:21
naciye aklımdaki tüm soru şu , o adam o şeye nasıl girdi 2020-05-04 12:46:37
METİN YUSUF ÇOKLU BU OYUNU 7 50 SAATTE BİTİRDİM. 2020-03-28 15:11:02
AdımZeynepLan Bitirdim o kadarda zor değil yorumlarda hep öyle yazmışsınız 2019-08-25 13:46:20
GÜRKAN BEN OYUNU BİTİRDİM. 2019-04-06 23:19:33
AMCAN DAHA 1 SANTIM GITMEDI KARAKTER ÇOK ZOR 2019-02-06 20:48:48
Babapro TV abi nasıl bir zorluk lan klavyeyi kıracaktım 2019-01-29 11:27:04
Vasif Nuriyev Uzuldum yaa sonda karakter oluyo malesef 2018-11-16 19:40:45
muhammed akar bilgisayarı kırdım oyun yüzünden yeni mönitör aldım bu oyun yüzünden 2018-10-08 11:20:07
oyuncu cok kolay oyundu beni hic zorlamadi 2018-07-12 16:01:35
İNSAN ABİ ÇOK ZOR LAN 2018-06-05 00:06:03
eren 5 dk felan sürdü bitirmesi 2018-05-26 02:29:14
ehmed123 lan bu oyunu gectim ama biraz evi dagittim 2018-05-19 18:48:56
şehmuz gülcü oyun biraz kafa yedirtiyor ama güzel 2018-01-31 19:17:43
zor yapan 3. chapter biraz zor 2018-01-29 17:46:14
hasan hüseyin çalıştım 3 dakika 59 saniyede bitti dünya rekoruna az kaldı kameraya çekecem 2018-01-22 20:06:38
canan güzeller umudu var güzele benzettim inş kolaydır 2018-01-17 15:56:13
pro çok basit abi 2017-11-28 17:37:23
İsmim herkes çok zor demiş ama baya kolaymış yani bilmiyom artık 2017-11-26 21:14:41
batın arslan oyun efsane uzunda ama acayıp zor helal olsun 2017-11-19 17:04:29
profesional zor çıkmak zor ama çok güzel 2017-11-16 20:43:59
emin hacizade oyun zor ama guzel ama cildirdım 2017-11-16 10:15:42
Yorum Yaz