casino oyunları casinoslotcanlicasino15.com slot bahisnow yeni giriş casinoslot giriş karenderia multiple restaurant system Catac io Oyunu Oyna

Catac io Oyunu

Catac.io
Tam Ekran
Paylaş
Kaydet
Yeniden Oyna
Tam Ekran

Catac io Oyunu Nasıl Oynanır ?

Catac io oyunu fare yada parmağınızı ekran üzerinde sağa sola sürükeyerek oynanıyor. Bilgisayarlarda fareyi basılı tutarak ve mobil cihazlarda ise kırmızı butona basarak hızlı hareket edebilirsiniz. Savaş alanında ellerinde bıçak ve kılıç olan kediler bulunuyor. Bıçak yada kılıcı uzun olan kediler savaşta daha avantajlıdır. Bu kedilere önden yaklaştığınızda hemen ölüyorsunuz. Bunun için düşmanlarınıza arkadan yaklaşıp onları bıçaklayarak catac io oyunu oynayın. Öldürdüğünüz her savaşçı kedi için puan kazanıyorsunuz. Ayrıca kedi öldürdükçe elinizde bulunan silahın boyutuda büyüyor. Kazandığınız puanlarla kendinize elbise ve kılıç satın alabilirsiniz. Ekranın sol üst köşesinde en fazla kedi öldüren savaşçının adı yazıyor. Sizin puanınız da ekranın üst tarafındaki SCORE kısmında yazıyor. Öldüğünüzde ana sayfadaki CONTINUE butonuna tıklayarak tekrardan savaş alanına dönebilirsiniz. 

Yorumlar
ESMA 1. CİYDİM ELEKTİRİK GİTTİ VE BE N 98 Kİ Şİ ÖLDÜRMİŞTÜM 100 OLCAK TIM 2021-08-04 16:26:29
BarbiGirl (BabiOyunda hayranı) OYUN MUHTEŞEM. (ama ben tam oynayamıyorum orası başka...) 2021-07-27 13:28:29
İSMİM ÇOK MU ÖNEMLİ OYUN ÇOK GÜZEL EN SON REKORUM 38 KİŞİ KESEBİLDİM 2021-07-12 18:25:28
gamer ÇOK GÜZEL 2021-07-12 12:11:18
ne bakıyon oyun çok güzel ama oynamayı beceremiyom 2021-07-01 08:59:01
Babi Oyunda EN BÜYÜK FANNN ABONE OLUN :D OYUN MUHTEŞEM BABİ ABİYE SELAMLAR... 2021-06-27 19:01:56
Lila güzel 2021-06-27 06:48:53
LEYLA TAŞDEMİR Oyun gerçekten çok güzel tavsiye ederim. 2021-06-24 20:37:29
neden oyun mükemmel 2021-06-23 09:52:31
maskeli kız oyun iyi 2021-06-22 15:20:05
cemre artık hergün oynuyorum ellerinize sağlık 2021-06-22 13:18:51
KAAN STYLE OYUN MUHTEŞEM EFE BERKEYLE OYNUYORUZ 2021-06-15 19:28:00
babi oyunda oyunu çok sevdim severek video çekiyorum bu aradaq bu kanalı bilenler ve abone olayanlar lütfen abone olsun 2021-06-15 19:25:11
TR/ARMY GÜZEL OYUN TAVSİYE EDERİM. 2021-06-11 10:06:32
ALEYNA MÜKEMMEL 2021-06-07 11:38:23
hayalet oyun çok güzel ve eğlenceli 2021-05-31 16:44:36
Derin Su Öncelikle oyunu severek oynuyorum.Yani Rekor Oyun ' un sevdiğim oyunlarından biri. Bu oyunun karakterleri Among Us'un kaakterlerine çok benziyor.Ama oyun ona hiç benzemiyor.Oyunu oynamanızı tavsiye derim :).İyi günler diliyorum ... 2021-05-30 12:37:50
YOUTUBE THE GÖZDE OYUN GÜZEL AMA İNSANI ÇILDIRTIYOR BU ARADA KANALIMI TAKİP EDERSENİZ ÇOK ÇOK MUTLU OLURUM 2021-05-26 15:29:06
GT Zeynep (oyunda dadi) catac io hergün oynuyorum ve çok sevdim bir oyuna benzettim ama onu sevmiyodum bunu sevdim ama :) :D ben oyundan hiç sıkılmadım ayrıca :] 2021-05-16 13:03:10
T-ARMY Bu oyun bi harika herkese tavsiye ediyorum.army olanlar kendini göstersin ve biasını yazsın. 2021-05-14 18:33:55
babioyunda hayranı güzel abi keşke seni görsem adım türküm ya sen rekoroyunu oynadığını tahmin etmiştim 2021-05-14 13:41:31
babiciler bayıldım oyuna herkes oynasın çünkü bağımlılık yapmıyor ama güzel 2021-05-12 19:34:15
KASKO EFSANE OYUN 2021-05-12 11:52:25
sesegel ben bu oyuna bayıldım 2021-05-11 14:20:53
yasin barbigirl bende babi oyundayı izliyordu çok güzel 2021-05-11 11:26:01
yakup ne güzeli efsane bir oyun çok güzel 2021-05-11 08:55:29
Buğlem benim gerçekten deniz urası biliyom merhaba ben bu oyunu çok seviyorum.Herkes oynayabilir 2021-05-10 15:26:30
kusurcu birkere neden oyunun video çözümünü koymuyorlar ki ? 2021-05-10 15:06:41
yoonmin oyun gayet iyi acayip iyi bu oyunu oynarken fake love dinledim heyyo0 2021-05-10 11:04:08
prenses lina izleyicisi oyun acayip güzel herkesin oynamasını tavsiye ederim. 2021-05-10 10:02:06
BarbiGirl OYUN MUHTEŞEM. BU ARADA BABİOYUNDAYI TAKİP EDENLER GÖSTERİN KENDİNİZİ. 2021-05-09 07:34:54
GT Zeynep (oyunda dadi) arkadaşlar oyun yeni çıktı dimi yeni çıktıksa bravo ellerine sağlık! çok güzel müq tavsiye bide oyundan esinlenmiş 2021-05-08 17:59:58
KAAN EFE BERKE İZLİYİCİSİ OYUN EFSANE GÜZEL FAKAT YENİ ALIŞIYOM ÇÜNKÜ YENİ KEŞFEDİYOM 2021-05-08 06:37:05
taekook. oyun gayet iyi fakat bir süre sonra sıkmaya başlıyor. 2021-05-07 10:18:54
JANE ARMON oyun kesfetiyom gunde lan 2021-05-04 11:20:32
enes batur oyun çok iyi herkeze tavsiye ederim gayet eğlenceli bence 2021-05-04 07:05:07
ismim neyse ne napcan? accayip iyi bir oyun sarıyo resmen 2021-05-04 07:03:34
Catac İo Thanks For Your Nice Comments... 2021-04-23 13:00:48
TikTok HiranurBs Müqemmel bir oyun bayıldım 2021-04-22 22:49:59
BabiOyunda Supercell sana sesleniyom karakter ver bu arada oyun müq U_U 2021-04-22 15:17:13
Baby Yoda Tek Kelime bayıldım... 2021-04-15 10:12:52
salih Ben bu oyunu baya sevdim çok sevdim.Hatta Rekor Oyun sitesindeki nerdeyse bütün yunları beğeniyom (Kız oyunları:D hariç ve bazı saçma oyunlar var bide onları sevmiyom) okadar yani ama en s evdiğim site Tabikide Rekor Oyun TEBRİKLER REKOR OYUN. 2021-04-08 18:57:58
2021-04-05 14:07:25
ben oyunun fanı BIRAKAMIYORUM OYUNU KARDEŞİM 2021-03-31 08:36:59
ben oyunun fanı oyun süper mor olana kadar canım çıktı ama 2021-03-30 14:00:24
adımdan sanane iyi sevdim 2021-03-26 17:12:17
yaw yaw he he oyun bence çok güzel ama evet biraz sinir eder insanı 2021-03-26 14:01:05
Lepeseğ Melike Lps yüzünü gösteriyor oyun çok güzel kedileri çok severim betese den suga oppamı da çok seviyorum ve lps melike lps kanalımdaki lps melike lps yüzünü gösteriyor videomu izlemeyi unutmayın 2021-03-26 13:07:33
güzel bu oyun insanı sinir eder ama güzel 2021-03-25 18:02:54
bahadır OYUN ÇOK YENİ 2021-03-24 15:49:56
nehir mük 2021-03-24 14:43:49
yaren oyun güzel beğendim oyun HARİKA 2021-03-24 11:08:50
DurMirayy Ben Oyunu Beğendim Tavsiye Ederim Bence Muhteşem Bir Oyun. 2021-03-24 09:14:53
cemre solmaz fan süpermiş 2021-03-23 20:59:20
ceren ya çok güzel bir oyun mutlaka oynamalısınız teşekkürler REKOR OYUN İYİKİ VARSIN. 2021-03-23 16:00:56
Hello MUHTEŞEM 2021-03-23 15:09:18
oyun canavarı efso bir oyun gerçekten 2021-03-23 14:33:58
alişan ile demet oyun güzel tavsiye ederim ben demet alişanın slm var 2021-03-23 14:17:34
Ahmet oyun harika 2021-03-23 12:21:28
elifnaz oyun bence CHO GÜZEL yani ÇOK GÜZEL olmuş le bayıldım ama bütün renk ve başlıklar gelge daha güzel olur 2021-03-23 11:30:29
sakın gerçek isminizi koymayın! oyun güzel de insanı çok sinirletiyor ama yine de güzel bir oyun 9 numara 4 yıldız oynamananıza tavsiye ediyorum 2021-03-23 09:39:38
PARMAKLA DAHA GÜZEL OYNANIYOR LAPTOPTA 2021-03-23 09:34:24
Cemre Solmaz Çok güzel bir oyun tavsiye ederim. 2021-03-23 09:22:09
Ahmet OYUN HARİKA 2021-03-23 09:18:07
aslı şimdi oynicam çok değişik geldi. mükkemel değil ama güzel 2021-03-23 06:39:21
Yorum Yaz