2 Kişilik Bomberman Oyunu

Playing With Fire 2
Tam Ekran

2 Kişilik Bomberman Oyunu Nasıl Oynanır ?

2 kişilik bomberman oyunu menü sayfalarında bulunan 1 PLAYER seçeneğini tıklayarak tek kişilik ve 2 PLAYER seçeneğini seçerek te iki kişilik oyun açıyorsunuz. Tek kişiliği seçtiğinizde OPPONENT seçeneklerinden birini tıklayarak karşınızdaki düşman sayısını belirleyip sonrada LEVEL kısmından zorluk seviyesini seçiyorsunuz. 

Tek kişilikte yön tuşlarıyla hareket edip SPACEBAR boşluk bırakma tuşuyla bomba bırakma işlemi yapıyorsunuz. İki kişilikte birinci oyuncu yön tuşlarıyla hareket ediyor ve L tuşuyla da bomba bırakıyor. İkinci oyuncu ise A, S, D, W tuşlarıyla hareket ediyor ve G tuşuyla da bpmba bırakıyor.

Ekranın sol tarafında parkurda mücadele eden karakterler ve bölümü tamamlamanız için kalan süre görünüyor. Önce parkurdaki duvarları patlatarak kendinize yol açıyorsunuz. Sonra da bomba bırakıp parkurda bulunan rakiplerinizi öldürerek bölümü tamamlıyorsunuz. Tüm rakiplerinizin geçiş yollarına bomba bırakıp hepsini havaya uçurarak 2 kişilik bomberman oyunu oynamayı tamamlayın.

 

Yorumlar (7)
yağız hafsa ortak Bu oyun müq. Oynamayana bomba BIRAKIRIM. 24 Mayıs 2026, 02:00
ekin sürekli öldüm ya ben developer 11 Mart 2025, 09:19
nedim 2 oyun çok müq müqün ötesi harika harikanın ötesi çok güzel. 20 Ekim 2024, 19:22
koko muqo oyun hirkese tavsiye idirem. 20 Ekim 2024, 19:14
nedim çok kolaydı herkesi yendim 16 Mart 2024, 12:21
biz süper oyun sabah akşam oynuyoruz vs atmak isteyen yazsın 08 Nisan 2023, 20:21
Salih Harika bir oyun 06 Aralık 2019, 07:32
Yorum Yaz
Copyright© 2008-2026 Rekor Oyun - Tüm Hakları Saklıdır