Traffic Racer Oyunu

Traffic Racer

Traffic Racer Oyunu Nasıl Oynanır ?

Traffic racer oyunu SPACE boşluk bırakma ve yön tuşlarıyla oynanıyor. SPACE ile frene basın.

Ekranın üst tarafındaki boşluğa isminizi yazmanız gerekiyor. SELECT CAR kısmından kullandığınız arabanın rengini, tekerleklerini, motor gücünü ve direksiyon türünü ayarlayabiliyorsunuz. Arabanızı geliştirmek için yolda kaza yapmadan puan toplamanız gerekiyor.

OPTIONS kısmından da oyunun hızını ve grafiklerini ayarlıyorsunuz. SELECT MODE kısmından gittiğiniz yolun tek yön yada çift yön olarak ayarlayabilirsiniz. BSET SCORE seçeneğinden de zamana karşı traffic racer oynayarak araba kullanın. Gece, gündüz ve yağmurlu arabada otobanda araba sürerek traffic racer oyunu oynayabilirsiniz.

Yorumlar
efe kralıcem benımle evlen 2019-02-19 20:24:29
eytuh bencede 2019-02-15 10:47:27
başkan güzel ama geç açılıyor 2019-02-11 13:49:57
məhəmməd oyun çok güzel amma çok gej açılır 2019-02-08 16:37:36
kraliçe harikada geç açılıyoooor... 2019-02-03 17:09:47
prenses oyun çok güzel 2019-02-02 11:00:25
Enes oyun çok geç açılıyor ama oyun efsaneler ötesi 2019-01-31 13:24:01
deniz abi bende gelmedi 2019-01-28 19:15:43
mamut oyun cok gecacılıyor ama güzel oyun 2019-01-28 17:30:25
berat güzel bir oyun herkez oynasın 2019-01-28 16:50:01
ömer faruk oyun çok güzel ama aşırı geç açılıyor 2019-01-26 20:26:22
ol bu gec süper efsaneeeeeeee 2019-01-25 09:30:33
arda oyun çok geç açılıyo 2019-01-23 11:10:58
irem çok tatlı oyun 2019-01-22 16:51:38
yusuf çok güzel bir oyun 2019-01-19 18:53:05
cnf hiç güzel değil 2019-01-18 09:27:44
YUSUF BENCEDE DONUYOR SALAKLAR 2019-01-12 12:28:46
elqa oyun gec aciliyor amma guzel oyuna benziyor 2019-01-11 19:10:45
Hamit bu oyun cok guzel oynamanizi tavsiye ederim 2018-10-24 17:32:27
burak oyun güzel bu oyun telefondan daoynanıyo diyebiliyorum oyun güzel sitede harika 2018-09-05 14:27:10
Berkay Taş Öncelikle Siteniz Güzel Bende Kendi Siteme Ekleyecektim Fakat Yükleniyor sekmesinde kalıyo 2018-09-01 23:27:36
İHSAN TRAFFİC RACER SÜREKLİ DONUYOR 2018-08-29 08:00:36
Murat Yılan Oyun Çok Güzel Çok İyi Bir Oyun SEVİYORUM BU OYUNU SİZDE OYNAYIN TAVSİYE EDERİM 2018-08-28 09:34:39
Yorum Yaz