casino oyunları casinoslotcanlicasino15.com slot 2giriscasinoslot.com bahisnow yeni giriş karenderia multiple restaurant system Mandala Boyama Oyunu Oyna

Mandala Boyama Oyunu

Mandala Coloring Book
Tam Ekran
Paylaş
Kaydet
Yeniden Oyna
Tam Ekran

Mandala Boyama Oyunu Nasıl Oynanır ?

Mandala boyama oyunu aslında büyükler için boyama oyunudur. Mandala boyama oyununu oynarken önce onlarca örneğin içinden birini seçiyoruz. Sonra sol tarafta bulunan renkleri kullanarak resmi boyuyoruz. Seçtiğimiz rengi boyayacağımız renge sürmek için o alana sadece tıklamamız yeterli oluyor. Her resim için sınırlı sayıda renk seçeneği sunuluyor. Bizden mandala boyama tekniklerini kullanarak harikalar yaratmanız bekleniyor.

Yorumlar
Musto MUKEMMEL 2021-07-04 08:42:34
cemcel ÖDCSFC kızları cok guzel 2021-06-20 13:05:09
Mısra evet gerçekten çok güzel bi oyun herkeze tavsiye ederim 2021-06-17 16:59:34
İSİMSİZ İSİM GÜZEL OYUN 2021-06-14 14:43:28
bayaba çok güzel 2021-06-13 15:42:31
sadece kız oyun güzel ama oyunda silgi yok... silgi koysaydınız belki güzel bir yorum alırdınız... 2021-06-07 14:21:33
miyasət babayeva mən azərbaycalıyam : - ) türkçe biliyom da ve bu oyunu çok sevdim 2021-05-15 16:36:02
miya güzel oyun heralde : - ) 2021-05-15 16:33:49
Kimm 11 yşındayım bebek gibi bunu oynuyorum çom eğlenceli 2021-05-13 18:17:29
yağmur bencede herkes beyenmeli çok güzel bayıldım 2021-05-10 14:07:54
ikbal çok güzel 2021-05-10 13:57:08
eylül gödekday oyun çok güzel 2021-05-06 11:18:15
isimsiz bence oyun çok güzel. bayıldım 2021-05-03 08:30:25
öykü bence çok güzel bir oyun herkezin farklı düşüncesi var . Ben şahsen çok beyendim:) 2021-05-03 08:24:43
cemrenin lokumu ben oyunu çok beğendim bencede güzel ama ben kendim yaptığım için hiçbir sorun yok 2021-04-28 10:46:04
ARİF GÜLOĞLU FAN oyuna bayıldım ve oyuna kötü yorumlar yapıyorsunuz nasıl kötü bir oyun bilmiyorum ki...!! 2021-04-27 09:43:23
ÇOK GÜZEL HARAKETLER 2 çok güzel bir oyun 2021-04-27 09:40:38
eylül biraz uzun sürdü benimki... 2021-04-24 11:11:36
ÇOCUK BEN BİR ÇOCUĞUM O YÜZDEN UZUN SÜRER YAPMİCAM 2021-04-22 10:15:56
kral çok begendim 2021-04-21 08:59:17
sehy arkadaşlar indirmek istiyorsanız microsoft store den coloring book for me and mandala oyununu indirin aşırı iyi muq 2021-04-11 13:43:37
darkxalone biraz zor ama güzel oyun 2021-04-04 09:40:13
SANANE oyun çok güzel muthişim 2021-03-29 13:12:35
EFE EN ZOR RESMİ YAPTIM.OYUN EFSANE GÜZEL. 2021-03-22 15:29:51
OKYANUS ÇOK GÜZEL BAYILDIM DENEYİN 2021-03-19 22:17:59
yaren oyun çok güzel bence /*-*/ 2021-03-13 20:08:08
elif çok güzel 2021-03-08 05:02:10
barbie ben oyuna bayıldım 2021-03-02 16:37:48
vinx bence zor ve güzel tavsiye ederim 2021-02-26 17:04:32
gamze erdoğan çok güzel 2021-02-20 17:50:59
hamza zor bir oyun ama güzel 2021-02-19 15:15:53
ismimi boşver oyun harika 2021-02-15 14:31:42
hiranur çok güzel br oyn 2021-02-13 19:20:36
ADA NİSA YÜKSEL (YOUTUBER) bu oyun bir harikaa !!!!! 2021-02-09 10:41:35
melisa nur cok guzel bayıldım oynayın bence mukemmel oyun 2021-02-07 16:10:35
kara belaa yes güzel 2021-02-07 15:05:56
İpek BENCE GÜZEL BİR OYUN 2021-02-06 13:23:45
nisa oyun çok güzel 2021-02-03 12:42:50
çok güzel bir oyun BU oyun kötü diyenlere katılmıyorum ve oyunu anlatabilecek tek bir kelime var oda MUHTİŞİM 2021-02-01 21:28:47
buse cok guzel bir oyun anında acıldı 2021-01-19 11:52:41
ASLI GÜLER TİKTOKERLERİN İSMİNİ KULANARAK KENDİNİZİ NE SANIYORSUNUZ. BİRDE BANA ASLI GÜLER BÖYLE BÖULE DİYORSUNUZ. SİZ ANCA AĞLAYINCA GÖRÜRSÜNÜZ. EN GÜÇLÜNÜZ BENİMYA KISKANIYORSUNUZ AY YAZIK HAHAHA. BENİM FANLARIM BÖYLE SAÇMALIKLAR YAPMIYOR. 2021-01-16 07:50:19
mono mono harika çok güzel muhteşem 2021-01-15 08:34:02
Reqsane çok güzel 2021-01-13 15:43:44
BERENİN DÜNYASI BENCE MANDALA ÇOK GÜZEL BİR BOYAMA VE ÜCRETSİZ BİLGİSAYARA BİLE YÜKLEMEDEN OYNANA BİLİT 2021-01-08 10:51:53
Eylül oyun çok güzel hepinizin oynamasını tavsiye ederim oyun tek kelimeyle MUHTEŞEM 2021-01-03 17:54:32
lalisa oyun çok güzel 2021-01-01 16:52:40
zeynep pro mükemmel oynayın çok gzel 2021-01-01 15:14:48
aCarter Efsane Bİr oyun 2020-12-27 15:21:52
name cok iyi 2020-12-26 15:05:54
sude doğmuş Oyun Harika. 2020-12-25 17:14:54
elisa Tek kelimeyle MUHTEŞEM 2020-12-19 07:26:34
ALEYNA BİR LEYDİ OLORAK ÇOK GÜZEL 2020-12-18 12:23:45
cerenimm kar tanem bence çok hoş bir oyun 2020-12-16 06:48:21
kardelen gerçekten mandala oyunu çok güzel hem renkleri hemde desenleri muhteşem 2020-12-15 09:46:30
cemre solmaz çok güzel bir oyun 2020-12-11 10:02:44
player gerçekten bu kadarı da olamaz yani 2020-12-10 14:03:05
mavi OYUN HARİKA 2020-12-06 12:48:04
cemrenin lokumu oyun baya iyi 2020-12-06 10:52:14
oyun delisi oyun mukemmel 2020-12-06 07:47:58
cemre ablanın en büyük hayranı bende tavsiye ederim 2020-12-02 16:30:57
DİLEK HAVVA GÜLER DİLA ABLA BEN SENİN HAYRANIM VE CEMRE ABLA SENİN DE HAYRANINIM BİR DİLEK ŞARKISI ÇOK GÜZEL OLMUŞ. 2020-12-01 21:35:34
BERKE JUAN OYUNA BAYILDIM 2020-11-30 15:27:03
bflhkflşhfkc bu oyun harika bir oyun 2020-11-28 13:12:12
TİKTOKÇU heryerde bir fenomen noluyo 2020-11-25 09:06:56
Ebrar Köken Oyun çok güzel. Çok beğendim.. Muhteşem ... bayıldım... hep ressam olmak istemişimdir... 2020-11-20 12:27:47
zeynep nediycemi bilmiyorum 10 üzerinden 100 2020-11-18 18:18:33
YAREN ALACA Oyun tek kelimeyle mükemmel 2020-11-17 19:46:28
cemrenin kızları oyun baya iyi 2020-11-15 13:46:08
CEMRE SOLMAZ arkadaşlar sizede tavsiye ederim 2020-11-12 07:58:50
Zeynep derin Çok güzel bir oyun tavsiye ederim ben çok sevdim 2020-11-08 18:23:05
DİLA KENT ÇOK GÜZEL BİR OYUN OYNAMANIZI TAVSİYE EDERİM 2020-11-01 09:39:36
jessie dünyanın en güzel oyunu ödevime çok işe yaradı oyun yüzünden 100 aldım teşekkürler sadece ödev yüzünden mi hayır at resmi fil resmi balık ve koala resmi gibi zor çizimleri boyamayı severim o yüzden çok güzel 2020-10-26 11:36:21
lili MÜ-KEM-MEL 2020-10-07 14:32:13
anonim görelim bakalım nasılmış 2020-09-21 13:17:41
Cemre Solmaz Çok iyi oyun bir sürü fotoğraf çektim, 2020-09-14 18:53:06
İSMİNİ VERMEK İSTEMEYEN KEREM İSİMLİ ÇOCUK GÜZEL AMA BAZILARI ZOR 2020-08-16 09:24:15
iklim oyun çok güzel. renk uyumları çok güzel. renk ayarlamaları bile var. oyun mükemmel. 2020-07-16 00:43:06
sabrına oyun bence guzel ama sonradan sıkıyor ya bu arada netfılıxınız varsa sabrına ve bebek bakıcıları kulubunu ızlemeyı untmayın 2020-07-14 19:41:11
beyza çok güzel bir oyun 2020-07-04 20:43:35
DEMİR Oyun çok güzel :) :) 2020-07-02 19:45:38
Senin eben taammı Senin o basit boyalarını seveyim alt üstü zor olucak! Boşuna yapmışsınız bu mandala oyununu. 2020-06-11 13:44:40
buse naz mandala güzel çok kolay 2020-06-10 11:48:55
MİKSER oyun güzel ama çok basit biraz daha zor olsa keşke!!! 2020-06-03 17:24:08
yaren mükemmel bir oyun yeni bir tablet alıcağım kesinlikle bu oyunu tabletimide yüklüyeceğim 2020-06-02 08:29:26
yaz dostum harika dostum sende yaz dostum 2020-05-30 19:50:30
CEMRE YILDIRI İLDEVA OYNUYURUM AMADESİN BANA 2020-05-27 21:08:16
cemre eda sana katılıyom 2020-05-27 19:52:33
FİDAN İsmayıl Əla bir oyundu.Karantin günlərində yaradıcıdır 2020-05-20 08:23:34
ASİYE ÇOK GÜZEL BİR OYUN 2020-05-08 19:58:22
PİRENSES oyun mükemmel olmuş arkadaşlar 2020-05-02 00:35:05
isimsiz bazıları zor ama gerisi çoçuk oyuncapı 2020-04-26 13:13:43
simanur güzel bir oyun ama çok sıkıcı 2020-04-21 15:32:26
salak oyunu daha oynsmadım oynayınca yazacam salak 2020-04-12 13:31:02
nisa ben hayatımda bu kadar güzül oyun görmedim 2020-04-06 17:34:03
kkdkdkdkdk güzel oyunmuş ama bazıları çook zor. 2020-03-29 13:24:05
ressam BAZILARI ÇOK ZOR MESELA ATLI OLAN 1 SAAT SÜRÜYOR. AMA BAZILARINA KOLAY GELİYOR ÇÜNKÜ BEN DAHA KÜÇÜĞÜM. 9 YAŞINDAYIM 2020-03-17 16:12:58
Tuanna aa kübra sude nehir aleyna abla yağmur abla dilan eylül sizmisiniz ben Tuanna güngör 2020-03-15 04:15:51
BOYAMAYI SEVEN BİZ OKULDA DA MANDALA BOYAMA YAPIYORUZ.. ŞUAN YENİ OYNİCAM 2020-02-24 17:40:01
duru çok iyi bir oyun valla sevdim 2020-01-04 15:07:40
ıeıeıeıeıe vallahi benim için atlı çok kolaydı 2019-07-26 11:21:57
handenur kapan Benimki hemen bitti. 2019-07-06 20:20:42
oyunbozan filli atlı bukalemunluda bitirdim hepsını tam saat 1 bucuk saat surdu 2019-07-02 17:50:07
ezgıııııı atlısı cok zordu ama hemen hemen 1 saate yakın bıtırdım 2019-06-22 16:25:54
TİKTOK DELİSİ MANDALAYI ÇOK SEVEREK BOYARIM GELÇEK HAYATADA YAPTIĞIM BİR ŞEY 2019-06-19 15:00:01
başak ben bu oyuna bayılıyom 2019-06-10 14:45:11
başak durak bence çok güzel br oyun boyama yapmayı severim ama küçük deilim 16yaşımdayım 2019-06-10 14:08:55
guzel ben boyle oyunlari severim abi 2019-05-11 21:24:37
melıye kölemen bence bu oyun 5 ve6 yasındakı cocuklara uygun 2019-03-31 17:13:34
sanane sizene herkes istedigini yapabilir 2019-03-09 17:20:21
idil yalnız ben dışında hepiniz malsınız diyosunuz ya o laflar size geliyo 2019-02-16 17:44:45
zeynep dinç çok canım sıkılıyoo boyarken of 2019-02-07 15:01:52
emine ben bu mandalayı cok beyendim 2019-01-23 13:46:39
sıla nas oyun çok zaman alıyor benim beynim yandı resmen 2019-01-23 10:29:53
bengü oyun çok güzel 2018-12-28 22:13:32
yağmur oyun çok güzel bayıldım 2018-11-26 16:19:31
hazal bence çok güzel bir mandala 2018-09-23 20:23:10
bahar ya nasıl konuşuyorsunuz hiç terbiye almadınız mı 2018-07-19 17:22:09
kübra bence öyle dememelisin bence onlar mal falan degil mal olan sensin gerizekali 2018-06-03 20:35:10
ebru su arkadaşlar bunun yüzündden kavga etmenze gerek yook 2018-05-11 17:42:33
ebru su Oyun bence çok eğlenceli bi 2018-05-11 17:41:46
sude oyun orta güzel 2018-03-31 11:40:45
Azra bikere oyun güzelde değil çirkinde değil kötü laflar da etmeyin 2018-02-09 09:55:43
hiçbirşey ben ressamım 2018-02-08 14:08:39
Nehir bence çokçok güzel bir site herkesin denemesini tavsiye ederim 2018-01-05 23:04:35
aleyna çok beyendim ben baya güzel siz neden beyenmediniz 2017-12-30 17:46:28
yağmur hem mal olupda hemde güzel olması bence söyleyin oyun kötü olduysada oynamayın o zaman 2017-11-14 16:56:00
Yorum Yaz