aa Oyunu

aa
Tam Ekran
Paylaş
Kaydet
Yeniden Oyna
Tam Ekran

aa Oyunu Nasıl Oynanır ?

aa oyunu fare yada parmağınızla ekrana tıklayarak oynanıyor. Ekrana her tıkladığınızda sağa sola yada sola sağa dönen merkeze bir tane toplu iğne saplanıyor. Ekranın alt tarafında saplanacak olan toplu iğneler ve üst tarafında platform bulunuyor. Toplu iğnelerin ve merkezin içinde rakamlar yazıyor. Merkezin içindeki rakam level sayısını ve toplu iğnelerin içindeki rakamlar ise bölümde tamamlamak için kalan iğne sayısını gösteriyor. Tüm iğneleri merkeze sapladığınızda bölümü tamamlıyorsunuz ve bir sonraki bölüme geçiş hakkı kazanıyorsunuz. Eğer toplu iğneler birbirinin üstüne denk gelip çarpışırsa yanıyorsunuz ve aynı bölüme tekrardan başlamak zorunda kalıyorsunuz. Bunun için iğneleri saplarken birbirinin üstüne denk gelmeyecek şekilde fırlatarak aa oyunu oynayarak el kontrol becerilerinizi geliştirebilirsiniz.

Yorumlar
sm oyunda 11 bence kolay 2022-11-16 17:42:04
DAYI ÇOK kolay 10 ve 11 çok zor diyolar bence çok kolay 2022-11-15 12:43:06
bro oyuncu 6da takili kaldim cok sinirlendim sinirlerimi bozdu sinirden cartliycakdim 2022-11-13 19:05:09
bts exo en sonada yandım ve oyun yenilendi oldüm 2022-10-23 16:40:27
ben ben 109 bölümde takılı kaldım ya :( 2022-10-18 07:13:24
dahi 5i gecemedim 2022-09-25 06:34:23
sinir krızi geçiren 10 bölümü yapmak için ekrana yapıştım ginede olmuyo ben keskin nişancı değilimki kardeş 2022-09-05 13:34:25
guzel iyi 2022-08-17 13:25:04
kerem 5 te kaldım 2022-08-16 08:39:19
ismimi istiyorsan önce beni geçmelisin oyun muq kuçukkuken çok oynardım play storede bile var 2022-08-04 13:22:16
selim4812 99 dayım harika 2022-08-03 19:10:22
ahmet 87 yedinci level deyim harika 2022-08-03 18:39:26
Papa Pro 7 de takıldım ya gıcık oldum 2022-08-02 10:07:30
yes human 4 zor 2022-08-01 20:29:49
Aşk mantık intikam Esra Gizemli ben 10dayım sen daha iyisin 2022-07-29 11:18:03
zaferbabapro31 10 bölüm zor yaw 2022-07-27 11:59:53
33 9.bölümde kaldım de kaldım 2022-07-17 08:41:36
gizemli 44.leveldeyim 2022-07-15 20:44:01
İsmimi yazmaktan sıkıldım Millet 10da takılıyor ben 8 2022-07-09 18:57:56
anas 10. CU DA 10 SAATTİR TAKILIOM 2022-07-06 17:46:30
ali güzel oyun 11 deyim yarım saatir uğraşiom olmuyo 2022-07-05 19:24:16
ahmet 8 seviye çok zor keskin nişanci değilin 2022-07-04 15:03:27
hadi ordan gays gerçekten bu oyununa sadece iyi diyinler inanamıyorum sizlere aşırı iyi diyiceginize sadece iyi diyosunuz 2022-07-03 17:41:29
gizemli 40 a kadar geldim ve takıldım :( 2022-07-03 17:35:30
ceren 7 de takıldım yardım deliricem 2022-06-30 12:01:45
Yusuf KARAGÜZEL Yasemin Tek Tek Yavaş Yavaş Koy :D <3 2022-06-28 13:19:00
gizemli 10.levelde takılı kaldım en az 50 kere denemişimdir yaa 2022-06-26 10:58:33
BRO çok güzel ve zor beğendim 2022-06-24 16:43:05
Alper Bende iki saattir 14'ü yapıyorum şuan. 2022-06-23 16:55:11
aleyna 10 10 dayım takıldım 2022-06-18 11:46:17
Esma 10.bölümü geçemedim 2022-06-17 18:07:40
reyhan ben 20 deyim 2022-06-16 04:43:43
N ARKADAŞLAR BENDE 24.BÖLÜMDE KALDIM 2022-06-14 17:08:23
YASEMİN ALTINCI OYUNDA KALDIM YA BANA YARDIM EDERMİSNİZ ARKADAŞLAR LÜTFEN 2022-06-14 15:07:47
muz abi 7 de kadım 2022-06-08 06:15:37
hazal bece zor ben çok yüksek bölümlere gelmştim ama çok güzej zevkli bir oyun 2022-06-05 18:21:11
kolay 32. bölüme geldim sıkıldım şuan 2022-06-04 16:30:47
elif 9. bölümü bi türlü bitiremedim. herkez 10. bölümü bitirememiş. acaba bende bir sıkıntı mı var. 2022-05-30 16:19:31
batur geçtim 10 u 14teyim 1-2 saat uğraştım 2022-05-29 12:10:15
berra ya 10.bölümü geçemedim bi yaa 2022-05-19 11:56:29
koymuyom isim napican 3 unu bolum cok Zor 2022-05-15 08:15:25
aslı ben çok sevdim oyunları ama ben bir kere barbie oyunları çok severim bende kız oyunları çok güzel oluyor değil mi şirin kızlar selamlar diler aydından 2022-05-11 14:49:20
EMİR BEYLER 10, BOLUMU BI GECEMEDIM 2022-04-26 13:36:32
enes yuşa biraz geliştirilse iyi olacak 2021-12-08 11:33:58
MEZARCI PABCI IYI BIR OYUN 2021-08-18 08:24:11
sultan cok guzel 2021-08-17 12:35:04
İsimsiz Dun onamaya başladm çok gzel 2021-08-14 11:36:25
ali güzel 2021-08-12 15:41:15
Yorum Yaz