Tasty Blue Oyunu

Fishy Rush

Tasty Blue Oyunu Nasıl Oynanır ?

Tasty Blue oyunu ile denizdeki altınları toplayarak ilerliyoruz. Diğer bizden büyük balıklara yem olmadan ve tuzaklara takılmadan tasty blue oyna. Sürekli oyun ekranına tıklayarak ilerliyoruz. Ayrıca bu şekilde yükselip alçalabiliyoruz. Altınları toplamanın yanında extra canlar, altın arttırıcı özellikler, mıknatısla altınları kendine çekme gibi özel güçleri de toplayabiliyorsunuz. Amacımız yanmadan ve ölmeden en uzak mesafeye en fazla altın toplayarak ulaşmak. Tasty Blue apk uzantısı barındırır. Tasty Blue android akıllı cihazlarda apk uzantısı sayesinde rahatlıkla çalışır.
Yorumlar
bay kral allah belasını versin 2018-03-25 20:14:53
esma oyun süper 2018-02-27 19:57:57
elsanur bence berbat bir oyun sakın oynamayın ayrıca bu gerçek TASTY BLUE değil..... 2018-02-23 20:11:04
anaaaaa malca tam bebekçe bir oyun bu tasty blue deil 2018-02-16 17:48:57
Elif Biraz berbat bi oyun ayrıca gerçek TASTY BLUE değil 2018-02-13 16:17:05
yunus emre süper bir oyun bence hem siz daha gerçeğini bilmiyonuz böyle leveelli kuçucukken balık yada yosun gibi şeyler yiyon ekran kadar oluyosun yoksa bu oyun yani bu sahtesi sahtesi yani bu bencede çok berbat bir bölümü 2018-02-09 18:58:02
yunus emre süper bir oyun bence 2018-02-09 18:49:28
sarı, malca oyun 2018-01-11 11:56:10
eyücan çok saçma ve kötü bir oyun 2017-12-24 12:13:49
ELŞAD BU OYUN TASTY BLUE OYUNU BİLE DEGİL.ÇOK KÖTÜ ÜSTELİK. 2017-12-20 11:55:57
bahar cok kotu bir oyun 2017-12-08 17:51:41
selale cok guzel bayildim 2017-08-27 19:32:28
OYUN ÇOK KOTÜ 2017-08-24 20:38:24
yusuf güzel değil 2017-08-24 18:29:37
YasuoReiss tasty blue diyor fısh rusy çıkyıor 2017-08-23 17:58:39
YasuoReiss tasty blue diyor fısh rusy çıkyıor 2017-08-23 17:58:35
caner beyler oyun güzel sinirinizi atıyor ama biraz dilde yani idare eder bi o yun bence 2017-08-17 10:22:08
yavuz tasty blue değil ananı küfür ediyim babana dayına teyzene herşeyine kfr ediyim 2017-08-16 17:30:48
GERİZEKALI OYUN Böle Oyun Mu Olur Hu Amına 2017-07-22 15:04:20
MAL AQ AMK İğrenc Bir Oyunn 2017-07-22 15:02:52
hanne harika bir oyun 2017-06-16 19:06:44
mal gibi aq bu oyunun adı tasty blue değil.küçük cçocukları kandırıyorlar. 2017-06-14 14:23:08
mal gibi aq bu oyunun adı tasty blue değil.küçük cçocukları kandırıyorlar. 2017-06-14 13:56:15
oyun cadısı Gerçekten güzel bir oyun ama hep tuzaklar büyük balıklar geliyor.İncileri yiyemiyoruz,Hem de büyümüyoruz.Bence biraz saçma bir oyun. 2017-04-28 14:30:16
oyun cadısı Gerçekten güzel bir oyun ama hep tuzaklar büyük balıklar geliyor.İncileri yiyemiyoruz,Hem de büyümüyoruz.Bence biraz saçma bir oyun. 2017-04-28 14:29:55
oyun skor iğrenç 2017-04-28 12:43:42
mhj aptalgibi 2017-04-17 17:08:42
SARINA BU NASILOYUNYA 2017-04-09 08:08:26
Yorum Yaz