Kırmızı Top Oyunu

Smiley Ball
Tam Ekran
Paylaş
Kaydet
Yeniden Oyna
Tam Ekran

Kırmızı Top Oyunu Nasıl Oynanır ?

Kırmızı top oyunu bilgisayarda yön tuşları ve "A, S, D, W" tuşlarıyla ve mobil cep telefonlarında ise ekranın alt tarafında bulunan sağ, sol ve yukarı yöndeki oklara tıklanarak oynanıyor. Parça yeşil renkteki platfomlar üzerinden topu hareket ettirin. Platformlar arasında boşluklar bulunuyor. Topu bu boşluklardan aşağıya düşürmeden kırmızı top oynayın.

Platform üzerinde CHECK POINT yani kontrol noktaları bulunuyor. Yandığınızda oyun bu kontrol noktalarından başlıyor. Platformun sonunda kırmızı renkte bir bayrak bulunuyor. Bu bayrak bölümün bitiş noktasıdır. Top bu bayrağa ulaştığında bölüm biter ve sonraki levele geçersiniz.

Platform üzerinde karşınıza kuleler yada hareketli nesneler çıkıyor. Bu nesneleri aşarak hedefinize ulaşmanız gerekiyor.

Yorumlar
EDA YILDIZ canı sıkılan herkesin oynayabileceği çok kolay VE BASİT BİR OYUN 2022-08-25 12:08:22
nisa miray şengür ben bu redbolu geçemiyorum 4 de kaldım yapamıyorum 2022-08-15 15:08:47
gostil eheh bilgisayardan oynadıım için zordu 2022-05-19 10:07:06
Yağmur Birşey bildiğini sanıyorsan yanılıyorsun Elif Tekdemir bu evrende kral erkeklere denir ve Allah ın cinsiyeti yoktur Allah yaratıcıdır kral değil 2022-05-16 16:04:31
sanane 5. bölümü geçemeyen noob oyunu bitirdim çok kolaydı ama 5. bölümü geçemeyen nooblar için aynı şeyi diyemyorum 2022-05-09 09:12:16
Lalisa Manobal oyun çok güzel ama biraz zor 2022-02-18 09:26:27
elif tekdemir bu hayatta anca allahdir kral ebrarcim bu arada oyun cok guzel 2021-08-12 13:07:55
rüzgargülü çok güzel ben bunu ilk defa oynadım ama muhteşem 2021-08-03 12:02:55
ikullanıcı ismi almak yasaktır bu oyun dedemin zamanındaki oyun 2021-07-20 15:02:39
AVENGERS Oyun çok kolay tüm bölümleri geçtim en kolay bölüm 5. bölüm bu arada. 2021-07-15 09:15:50
pirenses ebrar arkadaşlar bu oyunun en güzeli google playda paralı benim babam kral ve zengin olduğu için bana satın aldı fiyatı 99.60tl 2021-07-12 11:30:16
Alptekin SEVİYE 9 İMKANSIZ GEÇENLER SÖYLESİN YOKSA HİÇ GEÇEMİYİP GICIK OLABİLİRİM YALNIZ BEN BİLGLSAYARDAN OYNUYORUM HEMDE REKOR OYUNDAN YANİ İNDİRMEDEN OYNUYORUM 2021-06-24 17:20:03
Alp Onat HAMARAT Benim adım Alp Onat ve ben şimdi 5.seviyeyi geçtim kendimize güvenirsek olur her şey öyle olur ben kendimin brawl stars ta 11658 kupayım iyi oynadığımı düşündüm ve kendime güvendim öyle 11658 kupa oldum 2021-06-24 16:32:28
AZRA OYUNDAKİ TOPUN YÜZÜ MOMOYA BENZİYOR LAN HANİ VAR YA BİLMEYENLER İNTERNETTEN ARAŞTIRSIN 2021-06-24 11:55:56
srets 5. leveli gecmek icin mavi dugmeye basıp altında durun tekerlek sizi bir yere atıyor 2021-06-20 18:53:03
umut kardesim cok seviyor hemde 5 yasında 2021-06-14 13:46:42
müzo EVET ÇOK SİNİR BOZUCU (kaybedince) 2021-06-10 17:00:31
melis yutubur oyun çok güzel ama 5nci level çok zor 1000 kere denedim olmuyo geçen varı 5nci leveli 2021-06-05 05:03:51
REKOR KRALI 589 bölümde kaldım oyun cok güzel 2021-06-04 19:04:44
oyuncu çok sinir bozucu makinenein üstünde dormuyo 2021-05-29 10:55:05
beyza çok güzel ben 3 cüncü bölüme gekçim 2021-05-28 09:38:36
sizene 8. levelde inen çıkan şeyler çok hızlı olduğu için geçilmiyo 2021-05-24 17:20:44
esmanur oyun çok kolay bir günde bitirdim 2021-05-24 13:46:20
CEMCEL oyunda 11. bölüm imkansız geçilmiyo aga. 2021-05-23 13:57:27
gamer oyun aptalca ve salakça üretilmiş 2021-05-19 13:47:39
Pro 11 bölüm çok kolaydı tekde geçtim 2021-05-19 09:13:36
army arkadaşlar 5. level nasıl geçiliyor acaba 2021-05-18 05:51:07
sevgi çelik aga bildiğin oyun müq ayrıca tüm bölümler çok kolay ben tek oturuşta bitirdim ayrıca yaş12 2021-05-12 18:22:45
INSAN ben 12 bitirdim başka level varmı birde 12 inci levele yıldız koymamışsınız 2021-05-10 16:03:54
melek nur oyun cok guzel bayabı guzel muthıs kalp 2021-05-08 08:37:04
tuna Level 10 neredeyse imkansız 2021-05-07 08:05:09
güzeldir koçummm 3. levelde biraz zorlandım ama 3. leveli bitirdim haa oyun için düşüncem çok güzel size de tavsiye ederim bay 2021-04-26 15:24:25
dj naz mrb oyun biraz kolaymıış 2021-04-26 13:30:14
ahsenkeremsude oyun güzel ama çok zor özellikle 8 ve 9 bölüm 2021-04-26 05:54:36
PRENSES ZEYNEP BEN BU OYUNUN OYNANIŞINI BİLİYORUM 1000 ÜZERİNDEN 4667 VERDİM 2021-04-25 13:32:26
nur ya öbür telefondan oynanan daha güzel aşırı güzel telefofondaki sizde öyle yapsanız abi olmaz mı 2021-04-24 19:22:06
bilinmesini istemiyorum Zemin çok kaygan bibastınmı düşüyüorsun 2021-04-20 12:02:15
mehmet polat tek kelimeyle oyun efsane 2021-04-19 10:46:34
hümeyra 4. levelde aşa düştüm oyun bozuldu 2021-04-19 10:27:21
ismim önemli değil rekor oyunu çok seviyorum ve oyunlarını red ball u çok seviyorum oyunu bitirenleri tebrik ederim ve başarılar dilerim 2021-04-18 14:37:14
elsa bir basınca gidiyorda gidiyor 2021-04-17 11:40:10
tuna Güzel ama çok kaygan. O yüzden level 3ü bitirmek zordu. Birde FDG Entaiement mükkemel bir red ball 4 oyunu yaptı. birde level dörtde sınırsız düşüş yaptım 2021-04-15 17:55:09
Katy this game is beautiful but very hard 2021-04-15 10:56:53
gökçe oyun çok güzel ama 2 level çok zor 2021-04-15 08:07:01
Aslıhan Güner Canlarım bu oyun çok güzel bayıldım İnstegramda Aslıhan Güner Kılınç yazmayı unutmayın bu arada Bn Kuzey Yıldızı İlk Aşk dizisinde Yıldız Kadıoğlu olarak rol alıyorum sizleri seviyorum görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın... 2021-04-14 12:57:37
robloxçu çok sinir oldum 2. bölüm çok zor biraz daha kolay yapar insan! 2021-04-13 08:11:45
PRO 5. LEVEL ÇOK ZOR BEN 11. BÖLÜMDEYİM. 2021-04-09 11:04:42
KIRMIZI TOP OYUNCUSU Aqa oyun çok iyi şiddetle tavsiye ediyorum. 2021-04-09 09:02:34
oyun canavarı her oyun güzel ama bu başka arkadaşlarıma onereceğim sizde önerin bence 2021-04-05 11:54:35
azra jet ne güzel ama biraz zor bebeler 2021-03-28 15:58:55
ethem sünker ben oyunu bitirdim ve 36 yapamadım . 2021-03-28 13:16:53
AYBÜKE Oyun harika ama 4. bölüm çok zor. 2021-03-27 18:19:13
bilmem güzel oyun oynamadan yorum okudum yorumlarda beğenilmiş beğenilmişse bize oynamak düşer 2021-03-22 12:49:38
ISMIMDEN SANA NE oyun cok guzel ama cok zor 2021-03-22 10:57:29
Emir YT harika oyun ben biligsayardan oynuyoru oyunu 2021-03-20 17:59:37
İSMİNİ NEDECEKSİN EVET GÜZEL AMA DAHA GERÇEKÇİ OLMASINDAN YANAYIM 2021-03-19 09:41:58
elanur 9.bölüm koloydı ama 1 yıldız eksik 12. bölümde hiç yıldız yok 2021-03-17 11:21:49
salih 6 ıncı bölümü geçemedim çok zor 2021-03-16 11:12:58
KEREM OHA OYUNA 2010 DA YORUM YAPAN BİLE VAR 2021-03-15 13:35:01
9. LEVEL 9. LEVELE GELDİM AMA EN ZOR LEVELLER 6-7 2021-03-10 20:23:40
İREM BEN 5. LEVELE KADAR OYNADIM SİZ 2021-03-09 10:53:58
fnk oyun efsane 1 dakikada bitti 2021-03-05 12:38:12
nur oyun harika cok beyendim ama cok zor 2021-03-04 16:46:20
has pro OYUN İYİ ARKADAŞLAR OYNARSANIZ ANLARSINIZ UZATMAYA GEREK YOK GÜZEL PLEASE 2021-03-04 14:33:10
BERAT FURKAN VALLADA BİLLADA OYUN ÇOK KOLAY. HATTA BEN BU OYUNU 15 DAKİKADA BÜTÜN BÖLÜMLERİ GEÇTİM 2021-03-04 13:57:57
ENES BATUR BEN KESINLIKLE COK BEGENDIM VE BEN BU OYUNU CANLI YAYINDA 04NADIM 2021-03-02 09:52:13
MERVE YALCIN oyun u kacncı evele kaadar yazarmısını lütfen simdi among us oynıyıcam görsürüz sevgiyle kalının herkeze iyi geceler arkadaşlar 2021-02-28 18:15:52
güzel qız oyun güzel men bu oynu tefonda oynadım bütün topları açdım 2021-02-28 09:32:36
MERVE YALCIN oyunu cok güzel ama telefonda deşik oynanılıyor 2021-02-26 08:05:00
Yıldıray 7 level kolaymış ya fazla zorluk yok ki 2021-02-25 14:39:21
MERVE YALCIN oyun güzel ama dünden beri üç üncü evel deyim cok zor ve mükkemel 2021-02-25 10:38:57
HİLAL ATEŞ bu oyun çok çok güzeL 2021-02-18 13:31:06
gizem oyun güzel ama insan hangi oyun olursa olsun o oyun sıkıcı oluyo 2021-02-17 08:09:12
Mehmet Sarıkabak Oyun Çok Eylenceli Ama 7. bölümü yapamiyorum 2021-02-17 07:02:55
nela 123456 cı sınıfa kaddar bu oyunu oynuyom mükemmel bir oyun 2021-02-15 22:08:22
123 bir sozle harika bir az zorluk cekdim ama iyi 2021-02-13 17:27:41
ZENEP OYUN OYUN TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL ASLINDA ÇOK BASİT AMA OYUN ÇOK GÜZEL BİR OYUN. 2021-02-10 16:50:13
eymen efe ben oyunu çok sevdim sizi bilmem 2021-02-10 15:30:18
ALEYNA AYYILDIZ ÇOK GÜZEL BAYILDIM BİRAZ BASİT 2021-02-09 17:38:16
Masal Oyun mükemmel red top oyunu seviyorum tavsiye ederim 2021-02-08 22:29:54
Elif Beren Akar Arkadaşlar bu oyun bir harika. 2021-02-07 14:24:04
MÜNEVVER Oyun çok güzel ve kolay 2021-02-06 12:56:55
türkiye oyun güzel bütün levelleri bir seferde geçtim hayatımda böyle kolay oyun oynamadım ama eğlenceli ve keyifli bi oyun olduğu düşüncesindeyim mutlaka bu oyunu oynamayı deneyin 2021-02-03 21:44:01
Hiranur Bilgiç Oyun çok güzel ama 5 level zor ya bide 11 level 10 level zor 2021-02-03 17:31:02
hadise açıkgöz bu oyunun levelleri 12 ye kadar bence çok az 40 level olsaydı onuda yapardım çok eğlenceli bi oyun 2021-02-03 11:36:59
buray sönmez oyun güzel ama 10,levelin sonu zordu ama yaptım bütün levelleri bitirdim 2021-02-02 18:04:55
CEREN UNUTNAZ ÇOK GÜZEL BİR OYUN KİM KAPTIYSA HELAL OLSUN BE ÇOK ĞÜZEL BİR OYUN BÜTÜN SEVİYELERİ GEÇTİM 2021-02-01 14:48:09
ismail herkes 10. level çok zor dediği için korktum ama tekte yaptım kolaydı :) 2021-01-31 10:45:32
oyunçu bençe harika ama çok zor bir oyun ve sinir bözüçü bir oyun 2021-01-30 08:38:34
Gözde Duman güzel bir oyun ama bazen internet bu oyunda ilerlemiyor yani çekmiyor citten anemin telefonunda internet varken burda olmuyor nolur düzeltin nolur 2021-01-29 14:24:37
Zuhal bence güzel ama zor bir oyun 2021-01-29 10:14:50
cemre solmaz bu oyun çok güzel .oyunun 12. levelıne geldim ama bazı yıldızları toplayamadım o yuzden bit medi .çok güzel çok sizde oynayın 2021-01-28 16:04:36
8.Level 8.levelde kürekler çok zor. bir türlü geçemedim yaa 2021-01-28 13:38:16
YARATICI SADECE 1 KERE İLERİ TUŞUNA BASTIĞINDA ÇOK YANİ GEREKSİZ İLERİ GİDİYOR ONUN DIŞINDA GÜZEL BİR OYUN 2021-01-22 16:25:54
azra ben bu oyunu çok beyendim yani aşırı derecede beyendim harika 2021-01-20 20:57:40
Duru bakınca eğlenceli gibi değil ama oynıyınca eğlenceli 2021-01-19 11:10:37
nidaa savaşçı aslında oyunun ismi redbal olmalı canısılar 2021-01-18 10:32:48
YAĞMUR çıldırcam 11 inci level çok zor 2021-01-18 09:44:12
YAĞMUR evet elif trenli bölüm yani 11 bölüm çok zor 1 haftadır geçemedim 2021-01-17 18:46:39
Ege çok zor biraz daha kolay yapsanız iyi olur 2021-01-17 15:21:22
utku ben daha ikinci bölümü geçemedim :( 2021-01-17 08:06:10
aziz oyun çok zordu ama ben yapdım.harika oyun 2021-01-16 13:50:48
Selin Roblox oyunu daha iyi ama buda çok iyi 2021-01-16 12:38:01
ali SEKİZİNCİ LEVEL ÇOK ZOR GEÇEMEDİM 2021-01-15 13:12:34
melisa çok güzel lan önceden oynamıştım şimdide oynıyorum. 2021-01-13 18:42:09
anonim 2. level hakkındaki düşüncleriniz 2021-01-13 10:54:18
sa hepsini bitiedim cok eylenceliydi 2021-01-13 05:59:53
AHMED SELİM LEVEL 5 İ GECEMEDİM OYUN ÇOK ZOR 2021-01-11 12:37:36
elif 11 level trenli ve ne yapacağımı bilmiyorum. 11.level çok zor 2021-01-11 12:31:42
ZEYNEP TOKUŞ ÇOK GÜZEL ÇOK EĞLEN BAYILDIM MUHTEŞEM 2021-01-07 11:46:49
ela elif ben bunu eskiden oynamıştım 2021-01-06 09:55:52
liva daha 1. bölümü geçemedim 2021-01-02 08:45:38
YUSUF TUTUK BEN BUNU OYNADIM ÇOK GÜZEL. 2020-12-28 20:07:12
İsimim yok Mü kem mel tek kelimeyle mükemmel 2020-12-28 15:15:59
CELLATIN KIZI OYUNUN TÜM LEVELERİNİ BİTİRDİM 2020-12-27 17:23:17
fikri son levele geldim ama oyun dondu herşeyi denedim ama olmuyo 2020-12-25 14:23:37
ECEM OYUN GÜZEL AMA ZOR BEN BÜTÜN LEVELERİNİ BİTİRDİM 2020-12-25 09:51:38
derya çok güzel ben buna 1OO veririm 2020-12-20 13:40:52
bts en basit oyunlardan biri 2020-12-19 14:02:40
SİMA NUR PRENSESS BU OYUN GERÇEKTEN GÜZEL AMA ÇOK ZOR GERÇEKTEN ÇOK ZOR 2020-12-17 17:28:11
M. Ali Kara RED BALL BENDE OYNUYORUM. 2020-12-16 10:52:13
çınar bence 5 ve 9 level çok kolay 2020-12-14 10:09:14
kral pro kral pro adam king 12. LEVELDE YILDIZ YOK BULAMIYORUM YILDIZ 2020-12-12 12:42:31
merve Bence 9.cu sonu zor veya bana öyle geldi ama çok güzel bi oyun sonu zor olmasada heşey iyi gidiyodu 2020-12-07 16:25:34
bts army 11. level çok zor ama geçtim 2020-12-06 09:21:02
enes batur oyunun tüm levelerini bitirdim 2020-12-02 14:22:06
SANANE İSMİMDEN NİHAL 5. LEVEL ÇOK ZOR BE ÇOK YORULDUM YA SİNİR OLDUM AZ KALSIN BİLGİSAYARI KIRACAKTIM OYUNUN YÖNETMENİNE DİSLİKE ATIYORUM GERÇEKTEN 2020-11-30 14:18:28
tatlı şey 11. seviye trenler kıpır kıpır ediyo yerinde durmuyo 2020-11-22 19:08:40
akıncı 10 seviye o topun üstünde çok zor gider 2020-11-22 18:52:46
tatlı şey -hile buldum W ve yukarı yön tuşuna basınca baya yukarı gidiyor-5. seviye en sonda o gri şeyin üstünde zıplamıyor top orayı nasıl geçicez bide ben bilgisayar dan oynuyorum ve kontrol etmesi çok zor 2020-11-20 21:18:57
NAZ SÖNMEZ OYUNU SEVİYORUM AMA ARADA HATA VERİYOR ONA BİRAZ SİNİRLENİ YORUM YOKSA BAŞKA Bİ SIKINTIMYOK KISACASI İYİ 2020-11-19 06:53:45
İlhan oyunu qutarmışam 11-də hamısını elədim əla əla əla çıxdı amma 11 leveli çətin keçdim çünki qatarlar hərəkət edir bəzən ulduzlarıda almaya çalışdım və 3 ulduz aldım o leveli və cəmi 10 leveli 3 ulduz eləmişəm 32/36 eləmişəm 9 2 ulduz və 12 leveli isə 0 ulduz elədim çünki orda ulduz tapa bilmədim onun üçün belə oldu.Sizdə deyirsiz ki,11 keçə bilmədim amma çətindir o level qəbul edirəm amma keçdim elədimdə çox geşəng əla pis deyənə quğalasmıyın. 2020-11-18 10:29:13
ali oyunu bitirdim 10 kere 2020-11-17 09:32:31
lolipop ya taş yeri çok zor resmen 1 saat oldun yaa oyun iyi ama taş yeri beni zorladı ya sizde oldumu 2020-11-14 13:46:29
melek trenli bölümde kaldım geçemiyorum nası geçiçem 2020-11-14 06:29:29
hılecı bakın eğer 'W' tusu ve yon tusundan yukarıya aynı anda basarsanız baya ucarsınız 2020-11-11 09:44:36
HİLAL KAYA 11. SEVİYEYİ GEÇEBİLEN VAR MI 2020-11-08 14:46:57
melek ben 12ci seviyeyi gecemedim arkadaslar bana destek olurmusunuz lutfen selena sen gercekmisin! 2020-11-07 18:22:12
... Oyun güzel ama çok kaliteli değil.Mesela tuşlara basmadığınızda kendi kendine gidiyor.O yğzden durdurmak zor oluyor.Yani en azından bende 2020-11-06 17:16:15
CEMRE SÜPER BİR OYUN ABİ 11 BÖLÜMDE HİÇ BİR ŞEKİLDE YETİŞEMİYORUM 2020-11-05 14:12:27
melek 8 kaldım gidemiyoru nası kitçem tafsiye verirmisini 2020-10-24 17:35:11
azra bence 10. cu level zor değil 11 de bitişe ulaşamıyorum abi geçtin mi 11 inci bölümü? 2020-10-23 11:51:51
resad selam arkadaslar ben azeriyim oyun cok rahat qarabag bizimdir 2020-10-16 13:52:01
İlhan of yaa çok zor Bukadar zor olmaması gerekiyordu 2020-10-05 14:05:16
enity 303 10.u leveli gecmek imkansızdır 2020-09-22 18:28:30
YAŞLAR burda herkes sanırım 8-10 yaşında büyüyünce dönüp buralara gelip oynucaksınız yine yaşınızın kıymetini iyi bilin ve ailenize yanınızdakilere sarılın 2020-09-21 19:08:26
KÜRŞAT JUAN ÇOK ÇOCUKCA BİR OYUN BEN SONUNU GETİRDİM 2020-09-12 12:11:42
RED BALL 1 11.bolum de son vagonda bayrak var ora gelin kazanicaksiniz 1 saattir ugrasiyorum 11.bolum icin 2020-08-30 12:41:52
leydiagresif lutfen yorum yazanlara mal gibu i sozler soylemeyin nefret etdiyim seydir haddinizi bilin 2020-08-24 17:44:19
mert oyun zor bir oyun daha kolay yapın 2020-08-12 19:54:44
Subnautica Oyun çok zor kardeşim menamikleri daha kolay yaw bütürlü geçemiyom 2020-08-08 17:14:22
ırmak salaklar başkaların ismini yazıpta yalan söylemeyin bilmem oyun manyağı bilmem sevimli kardeşler kendi isminizi yazın okuma yazma bilmiyor musunuz 2020-08-02 07:34:36
zeynep arkadaslar ben 11. level gecemedim. cunki 11. level qaliba sonu yok. yoksa benmi gecemiyorum. 2020-07-24 15:18:11
elif belinay haklı dediğinde siz nasıl geçdiniz 2020-07-18 13:40:47
selena 5 bölüm çok geçilmez ama biliyormusununuz ben selenada oynıyan selenayım ama biliyormıusun gerçekte sihir yok inanmayın selena adınıda bana koydular film için ama gerçek adımı şuan söylemem 2020-07-18 09:55:13
OYUN MANYAGI ben bu oyunu bitirdim leman mende 2011 dogulmusdum galima senin de 9 yasin var benimde 9 yasim var ben hepinizi cok seviyorum oyunu anlayamayanlar bana sora bilir 2020-07-16 08:48:48
Elif Nisa müthiş bir oyun hı birde helin saçma bir oyunsa neden oynuyorsun 2020-07-12 11:03:11
zeynep bencede guzel bir oyun bende sevdim 2020-06-21 12:32:51
tolga sarıtaş merhaba ben tolga sarıtaş beni söz dizisinde yavuz karasu olarak tanımıştınız arkadaşlar eğer söz dizisinin tekrar başlamasını istiyorsanız googleye tolga sarıtaşın numarası diye yazıp beni araya bilir yada mesaj yaza bilirsiniz bende size yönetmenin telefon numarasını verecem onu arayıp söyleyebilirsiniz bizde herdefasında söylüyoruz ama eğer izleyiciler kabul ederse öyle başlatırız diyor arkadaşlar kendinize iyi bakın 2020-06-19 07:40:54
BELİNAY Ya siz 8. bölümü nasıl geçtiniz ben geçemiyorum 2020-06-19 07:23:41
sevimli kardesler cok guzel bir oyun youtubeden oyrendik 2020-06-14 09:59:39
leman ya bu oyun 2010-dan beri varmıydı oha? Ben hiç doğulmamıştın o zaman ben 2011-de doğdum peki siz? 2020-06-02 12:10:06
baby gril sen ne anlarsın oyundan zaten kelebek ten önceki sümüklü tırtıl 2020-05-27 18:12:33
kelebek oyun çok gıcık şöyle adam gibi bir red ball yapsanız şaşarım zaten. 2020-05-25 11:25:34
KELEBEK 4. bölümde top havada dönüp durdu. 2020-05-23 09:48:55
kelebek ben hiç tavsiye etmiyorum hatta oynarsanız sinir hastası olursunuz 2020-05-22 15:52:03
MİRA HİC BEYENMEDİM BU OYUNU HEMEN YANIYO 2020-05-21 16:34:23
Ali Topan Oyun efsane ama bende biraz geç açıldı ben level 6 dayım hepinize iyi oyunlar 2020-05-17 09:04:15
birfit zaha çok güzel bir oyun olmuş 2020-05-14 11:56:05
sefa cox gozel oyundu her kim cekirse yeqin ki ozu de yaxsi adamdir sevdim oyunu 2020-05-02 12:45:40
mert OYUNUN 11 COK SACMA GÜZEL HİC DEĞİL 2020-04-24 12:13:43
sami 8. level çok zor yapabilen nasıl söylesin 2020-04-15 09:48:12
TUĞSEM ÇOK GÜZEL BİR OYUN HER KEZE TAVSİYE EDERİM 2020-04-10 19:22:45
yaren oyun çok güzel bütün bölümler çok kolay 2020-03-20 16:51:28
kaan 4 düncü level soru işaretine basınca düşüp geri gelemiyosun 2020-02-29 17:05:42
oyun delisi çoçuk her oyunda dabulyu tusuna basın bide zıplama tusuna basın 2020-02-22 08:28:52
oyun delisi çoçuk 10 uncu levelde dabulyu tusuna basın cok yukseye sıçrıyo ben öyle yaptım oldu 2020-02-22 08:27:50
oyun delisi çoçuk ben 11 . leveldeyim cok zor gecen nasıl yaptıgını atabilirmi 2020-02-22 08:26:06
burcu oztürk bende yeni oynuyom çok güzel bir oyun 2020-02-14 09:36:35
burcu oztürk bencede çok zor ama daha yeni oynuyorum zevkini çıkararak 2020-02-14 09:32:21
İKBAL bence güzel bir oyun ama öne doğru basınca çok gidiyor başkada birşey yok bunun haricinde oyun güzel 2020-02-08 07:14:20
oYUNcU W TUŞU VE YUKARI OK TUŞUNA AYNI ANDA BASINCA FAZLA ZIPLIYOR OYUNU BİTİRDİM AMA OYUNDA TOPLAM 32 YILDIZ VAR AMA 36 GÖSTERİYOR 4 TANESİ YOK OYUN KENDİNİ BİTİRTTİRMİYOR 2020-02-01 13:22:54
bahar BENDE 10ÇU LEVENDEYIM ONDAN DIE GEÇEMEDIMÇOK ZOR OYUNN 2020-01-28 10:06:36
bahar EVET BEN HIÇ BEGENMEDIM ÇUNKU ÇOK SIKIÇI ONDAN DIE OYNAYORUM 2020-01-28 10:04:42
fb GÜZEL AMA SIKIN TILARI VAR GİDERİLSE İYİ OLUR 2019-12-06 13:33:10
hasan 5.leveli geçen varmı cevabını yazın lütfen 2019-11-27 13:29:38
muhamed ve mustafa cok oguel oyun ya ama gece 3 te oynadım 2019-11-23 15:31:57
selim mükemmel bir oyun çok çok oyun güzel 2019-11-22 18:54:21
nazli ve ayse bu oyunu kardesimlr oynuyoruz kardesim beyeniyor bende beyeniyorum mutlaka oynayin ablalar 2019-11-16 13:20:55
dilsiz yılan SİZ BİZİ OYÜNA NİYE DAVVET ETMİYYONÜZ YAV :) 2019-11-14 18:00:05
deniz çok güzel oyun beyler 2019-08-28 14:22:20
deniz çok güzel bir oyun kızlar 5 i geçen varmı 2019-08-28 14:21:21
eliz 11. bölüm çok saçma yapamıyorum 2019-08-23 16:10:18
anar 5-ci bolumu gecemedim 2019-08-11 17:09:05
SEDA BEN COK SEVDİM BU OYUNU 2019-08-10 16:12:45
Fatıma 3. bölüm geçilmiyor ve de çok yavaş 2019-06-26 14:46:24
huseyn dunyanin en quzel oyunlarindan biri idi + 2019-06-26 10:10:25
genç fenerli red ball gerçeği daha güzel daha 3. leveli geçemedim... fake bu fake 2019-05-21 19:16:24
güler güzel ama leveler cok zor 2019-04-18 20:37:13
barbie oyun çok güzel ama 12 ci levıldan sonra bitiyor 2019-04-15 15:05:16
hazel aslan bu oyun çook güzel bir oyun bayıldım 2019-04-13 18:46:58
enna hiç sevmedim ileri de gitmiyor zaten bir daha oynamam hayatımdaki en çirkin oyun ne kadar zor kimseye önermiyorum müziği de çooooooook güzel 2019-02-27 20:17:28
seda göl çok zor 5ten sonra ama yinede çok tetlı bir oyun 2019-02-16 10:32:58
HASAN BARAN ARSLAN BENCEDE BU OYUNÇ OK GÜZEL SATEN BEN BU OYUNU YÜKEDİM 2019-02-12 12:06:46
Yorum Yaz