Aşk Testi Oyunu

Love Tester

Aşk Testi Oyunu Nasıl Oynanır ?

Aşk testi oyunu ile ilişkimizin seviyesini görüyoruz. Aşk testi oynarken bir erkek ve bir bayan ismi yazıyoruz. Sonra "AŞKINI TETET!" butonuna basıp aşkımızın seviyesini ölçüyoruz. Aynı zamanda oyun tarafından bize önemli ip uçları da veriliyor. Oyunu tekrar oynamak için alt tarafta bulunan "TEKRAR" butonuna basıyoruz. Aşk testi oyununu Facebook sayfamızda paylaşmak için yine oyun alanının alt tarafında bulunan mavi renkteki "PAYLAŞ FACEBOOK" basıyoruz.
Yorumlar
SUDE Çok güzel bir şeymiş 2018-01-14 12:06:10
admin aşk die bişe yokkkkkkkkk heleki ilk görüşten seven insan gitmez terk etmez uğruna ölür aşkından geberir ama GİTMEZ.... 2018-01-13 19:03:39
qismet ceyran mence de yalaln 2018-01-09 19:16:25
aleyna esi çok güzel bana göre aşk testi 2018-01-03 16:09:11
Beyza Böyle saçma şeyleri nereden buluyorsunuz hiç anlamıyorum saçmalığın dibi böyle şeylere inanmayın bence... 2017-12-30 18:03:04
gbbgh yüzde o 2017-12-30 14:19:31
derya bence yalan 2017-12-25 18:35:17
aylin bence doru digil cunku o bir oyun 2017-12-19 09:22:55
nezrin tesekkur ederim guzeldi ama sanssizlik 2017-12-17 15:35:51
melek sevtgilimi buldum dogukan 2017-12-16 14:01:25
IRMAK YILMAZ Ben bu oyunu çok sevdim ama inanmıyorum teşekkürler 2017-12-12 20:35:18
büşra bence güzel ama pek inandırıcı değil 2017-12-12 18:58:38
beyza çocuklar için çok saçma ve belkide yalandır 2017-12-12 18:54:41
beyza çocuklar için çok saçma 2017-12-12 18:53:50
memet çok güzel 2017-11-29 19:35:43
muhammed ilker Bence doğru muhammedilker ve nisanur yazdım %100 çıktı doğru birbirimiz için yaratılmışız 2017-11-29 13:52:31
zeynep bence cok sacma bir oyun yani kimin sevip sevmediklerini nerden bilecekler 2017-11-28 18:22:38
gizemli güzel ama yalan 2017-11-26 16:39:28
ayla cok guzel oyun 2017-11-25 17:33:21
kendy çok saçma 2017-11-21 20:16:19
melek sana katılıyorum isminiz soyisminiz her kişi yazınca raklam çıkıyo 2017-11-21 19:03:27
d iyi 2017-11-15 14:26:14
ilknur oyunu daha oynamadım ama bakıcam bay 2017-11-10 09:14:03
ayan cok cok guzel sevdim umarim sizde sevmisinizdir umarimda sevdiklerinize kavusarsiniz amin 2017-11-02 16:05:51
isminiz soyisminiz cok reklam var . kim bana katiliyorsa sana katiliyorum desin. gule gule. 2017-09-22 20:55:26
ilk oynayan bende inanmiyorum guzel amma 2017-08-06 14:53:52
Nazlı Nur BULMUŞ GERTY BAK BU OYUNA İLK YORUMU YAZAN BENİM TAMAMMI SENİ BENCİL SENİ KOSKOCA NİZİPLİ KIZA BÖYLEMİ YAPILIR HA BU ARADA NİZİPİ TANITAYIM GAZİATEPİN BİR İLÇESİNDENDİR ANLADIN MI BENİ ŞİMDİ DAHA İYİ ANLATA BİLİYOMUYUM SANA ARTIK HERŞEYİİİİ. 2017-01-31 10:57:50
Nazlı Nur BULMUŞ GERTY BAK BU OYUNA İLK YORUMU YAZAN BENİM TAMAMMI SENİ BENCİL SENİ KOSKOCA NİZİPLİ KIZA BÖYLEMİ YAPILIR HA BU ARADA NİZİPİ TANITAYIM GAZİATEPİN BİR İLÇESİNDENDİR ANLADIN MI BENİ ŞİMDİ DAHA İYİ ANLATA BİLİYOMUYUM SANA ARTIK HERŞEYİİİİ. 2017-01-31 10:57:45
GERTY MERHABA OYUNU İLK YORUMU BEN YAZIYORUM OYUN GÜZEL AMA İNANMIYORUM 2017-01-20 17:07:01
Yorum Yaz