Counter Strike Terörist Oyunu

Counter Strike Terrorist

Counter Strike Terörist Oyunu Nasıl Oynanır ?

Counter strike terörist oyunu fare, yön tuşları, TAB, 1, .. ,9 tuşları, P, R, SPACE boşluk bırakma, C, ve SHIFT tuşlarıyla oynanıyor. Fareyle ateş edin. Yön tuşlarıyla sağa sola ve ileri geri hareket edin. 1, ..., 9 arasındaki tuşlarla silah seçin. P oyunu durdurur. R şarjörü yeniden doldurur. C çömelir yada yere yatar. SHIFT ile hızlı koşulur. 

Ekranın sol üst köşesinde bölümü tamamlamanız için öldürmeniz gereken düşman askeri sayısı ve öldürdüğünüz asker sayısı görünüyor. Ekranın alt tarafında ise sizin sağlık durumunuz 100 üzerinden görünüyor. Sağ tarafta ise şarjörünüzde kalan mermi sayısını takip edebiliyorsunuz. Düşman askerlerinin hepsini tek tek bulup yok ederek counter strike terörist oyunu oynayın ve bölümleri tamamlayın. 3 farklı mekan bulunuyor. Her mekandaki tüm bölümleri bitirdikten sonra diğer yeni yerlere geçebiliyorsunuz.

Yorumlar
ELCIN ABI OYNAMADIM AMA IYI OYUNA BENZIYOR HEMDE BEN AZERBAYCANLIYAM 2019-02-22 09:37:50
bengüsu ben kızım ama bayıldım herkese tavsiye oynayın sitres atın yha 2019-02-18 21:17:23
huhj çok güzell 2019-02-18 21:16:09
yk 42 oyun super 2019-02-17 17:26:59
Ekber cok guzel bir oyunudur herkese tavsiye ediyorum 2019-02-15 16:11:45
akm 123 abi çok güzel biroyunlan 2019-02-05 18:54:02
GİZEMLİ KIZZ Aslında gerçek counter stirke değil ama olsun güzel oyun. 2019-02-04 18:06:54
son gül çok güzel bir oyun 2019-02-01 12:58:17
kemaleddin bir az gec acilir yoksa baya iyidir 2019-01-30 16:51:06
mert cok guzel 2019-01-28 11:08:42
gonca harika kardeşim bile gece yatmak istemedi harikaaaaaaa 2019-01-26 16:44:48
ENES BATUR NASIL ARKADAŞLARMERHABA Arkadaşlar 2019-01-21 15:26:06
BİLİNMEYEN GİDEBİLİYORMUSUNUZ 2019-01-20 16:39:13
EMİL GOZEL oyundu men bu oyunu plansetdede oynamisam kecidlerde gozeldi 2019-01-16 16:25:47
TUNA abi çok mütiş bir oyun saol 2019-01-16 12:33:33
kıvanç aynen bi çocuk söylemiş ona katılıyorum ama güzel oldu içi uzun sürüyo girmesi 2019-01-04 17:02:49
hakan çinar en sevdiyim oyunlardan biridir 2019-01-03 19:37:38
eren babo cok iyi diyenlere katılıyorum 2018-12-31 18:39:17
eren babo mallar bekleyin acılıyo valla iki kisilik oynansa beraber oynardık 2018-12-31 18:30:16
U7GT78 2000 years later 2018-12-30 13:09:03
mert Abi oyun süper 2018-12-16 20:33:36
SERTAC biraz gec acila bilir ama yinede guzel oyun haa bu arada ben azerbeycanliyim turkiyeli kardeslerimize selam soyluyorum 2018-12-15 14:17:46
first Çok güzel bir oyun çok beğendim 2018-12-09 16:45:20
defne Agır çekim de oluyor bayıldım 2018-12-08 20:28:50
İKİLİ ÇOK GÜZEL BİR OYUN ÇOK SEVDİM 2018-12-07 22:46:30
abimehmet öfff yaa çok uzun sürüyo girmesi... 2018-12-01 12:07:57
BERKAY HİŞT.ÇOCUK.BEN.ÇOK.GÜZEL.OYNUYORUM 2018-11-30 13:41:01
muttalip harika 2018-11-17 19:04:16
hondacıııı ben sosis okulunda okuyorum 10000000003 yaşındayım 2018-11-13 21:14:12
yigit pro game 1 saattir bekliyoru acılmadı 2018-11-12 15:06:59
can oyun güzel 2018-11-12 10:46:39
MUHAMMET ÇOKSEVDİM BUOYUNU KİMYAPMIŞSA BIRAVO 2018-11-11 16:53:18
emin aynen 2018-11-11 02:40:46
tufan bekliyom ama açılmadı 2018-11-09 17:14:45
BILIND ARABO 10 SENEDİR OYUNCUYUM BU OYUNU YAPMAK İÇİN HİÇ BİR FİKRİM YOKTU ABİ 2018-11-05 16:29:56
ENES ÇOK GÜZEL BİR OYUN 2018-10-28 18:49:13
oyuncu çok beğendim harika bir oyun 2018-10-27 16:04:29
KFGKKGKDFLD EN BUYUK BEŞİKTAŞ 2018-10-20 14:16:44
vusal.muxtarli abi cox guzel oyun 2018-10-19 21:48:37
enes batur abi 40 yıldır oyuncuyum böylesini görmedim 2018-10-19 07:43:54
HUGOLA Realy good yes yes good 2018-10-18 18:35:45
amin SUPER 2018-10-16 18:55:59
enes abtut super bir oyun 2018-10-14 18:26:26
songül çok güzel bir oyun 2018-10-08 10:37:25
Yorum Yaz